نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: استفاده از whmcs به عنوان سیستم پشتیبانی

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    نوشته ها
    6
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    12
    تشکر شده در
    7 پست

    پیش فرض پاسخ : استفاده از whmcs به عنوان سیستم پشتیبانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط amir1000000_1 نمایش پست ها
    Whmcs کاملا مناسبه. یک پنل پیامک هم متصل کنید فاکتور ها رو اس ام اس میکنه تیکت ها هم اس ام اس میکنه کلا مناسب کارتون هست
    میشه بیشتر توضیح بدید
    مثلا این مورد دومی و سومی رو چطوری درستش کنم

    نقل قول نوشته اصلی توسط Farid Saadat نمایش پست ها
    درود. نياز هاي شما را مرتفع خواهد كرد به جز موردي كه ميخواييد وقتي ايميل يا تيكت خوانده شد به شما اطلاع بده ( اگر پلاگيني ساخته شده باشه براي اين مورد اطلاعي ندارم ) ولي در كل مناسب هست
    با آرزوي پيروزمندي
    اگه اطلاع هم نده موردی نیست ولی حداقل اگه طرف بخونه توی پنل مدیر تیک بخوره


    پلاگینی هست برای این کار ها؟ راهنمایی کنید چی کار کنم /:
    2- ادمین ها بتونن برای کاربرا شون یه فایل ارسال کنن که شامل اپدیت یه برنامه باشه و حتمااا وقتی که این پیام باز توسط کاربر باز بشه ادمین ها بتونن ببینن که کاربر اون رو خونده
    3- یه جدول داشته باشه که میزان بدهی و پول پرداختی و تاریخ اتمام لایسنس رو ... رو نوشته باشه و اطلاع رسانی مثل الارم یا ایمیل یا اس ام اس

  2. #2
    عضو انجمن Farid Saadat آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2016
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    580
    تشکر تشکر کرده 
    193
    تشکر تشکر شده 
    816
    تشکر شده در
    599 پست

    پیش فرض پاسخ : استفاده از whmcs به عنوان سیستم پشتیبانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط sherzad نمایش پست ها
    میشه بیشتر توضیح بدید
    مثلا این مورد دومی و سومی رو چطوری درستش کنم



    اگه اطلاع هم نده موردی نیست ولی حداقل اگه طرف بخونه توی پنل مدیر تیک بخوره


    پلاگینی هست برای این کار ها؟ راهنمایی کنید چی کار کنم /:
    2- ادمین ها بتونن برای کاربرا شون یه فایل ارسال کنن که شامل اپدیت یه برنامه باشه و حتمااا وقتی که این پیام باز توسط کاربر باز بشه ادمین ها بتونن ببینن که کاربر اون رو خونده
    3- یه جدول داشته باشه که میزان بدهی و پول پرداختی و تاریخ اتمام لایسنس رو ... رو نوشته باشه و اطلاع رسانی مثل الارم یا ایمیل یا اس ام اس
    متاسفانه ( تا جايي كه بنده اطلاع دارم ) نميشه متوجه شد كه كاربر پيام شما رو خوانده يا خير يا فايل اتچ شده باز شده است يا خير ( اگر افزونه اي ساخته شده باشه اطلاع ندارم )
    ٢- ميتونن اتچ كنن فايل رو ولي نميشه متوجه شد كه كاربر باز كرده يا خير ( بازم عرض كنم اگر پلاگيني ساخته شده اطلاع ندارم )
    ٣- اين موضوع كاملا ساپورت ميشه و مشكلي از اين بابت وجود نداره


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    کارشناس سئو، مشاور خدمات و خرید سرور

  3. #3
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : استفاده از whmcs به عنوان سیستم پشتیبانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط Farid Saadat نمایش پست ها
    متاسفانه ( تا جايي كه بنده اطلاع دارم ) نميشه متوجه شد كه كاربر پيام شما رو خوانده يا خير يا فايل اتچ شده باز شده است يا خير ( اگر افزونه اي ساخته شده باشه اطلاع ندارم )
    ٢- ميتونن اتچ كنن فايل رو ولي نميشه متوجه شد كه كاربر باز كرده يا خير ( بازم عرض كنم اگر پلاگيني ساخته شده اطلاع ندارم )
    ٣- اين موضوع كاملا ساپورت ميشه و مشكلي از اين بابت وجود نداره


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    میشه فهمید کاربر تیکت رو باز کرده یا خیر .

  4. تعداد تشکر ها ازmhiizadi به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطوری whmcs رو فقط برای پشتیبانی استفاده کنیم؟
    توسط ehsansh84 در انجمن اسکریپت های دیگر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: March 5th, 2015, 00:35
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 1st, 2013, 12:16
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 17th, 2013, 22:15

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •