نقل قول نوشته اصلی توسط mornabo نمایش پست ها
من بیشتر توضیح میدم که شفاف باشه
من سرویس مورد نظر رو صبح تمدید کردم و به علت عدم کارایی فکر میکنم چند ساعت بعد بهشون اطلاع دادم که سرویس مشکل داره
ایشون بعد از چند ساعت دوباره گفتن که مشکل نداره و من گفتم که همون مشکل پا برجاست ولی با توضیحاتی همچون اینکه الان زمان کاری نیس موضوع رو موکول کردن به روز بعد
منم به دلیل عجله کاری همون شب حدود ساعت ۱۲ یه سرویس از همکارای دیگتون خریداری کردم و به ایشون گفتم که هزینه مورد نظر حالا هر چی که هست هزینه کانفیگ و این مسائل رو کسر و مابقی رو برام واریز کنید
که ایشون یه توضیح کاملا بی معنی (عدم دیرکرد در پرداخت !) برای بنده ارسال کردند که نمیتونن پول رو برگشت بزنن احتمالا معنی جملشون این هست چون من دیرکرد داشتم در پرداخت هزینه نمیتونه برگشت داده بشه
به هر حال یه قسمت لغو سرویس دارن ایشون در پنل که نمیدونم فایدش چیه و منم فرستادم که لغو بشه
به هر حال به خاطر اینکه ایشون ۲ هفته یا یک سال سرویس من رو نگه داشتن و پاک نکردن هزینه دیرکرد گرفتن و هیچ گونه لطف و محبتی در کار نیست !
به هر حال به هر دلیلی سرویس مورد نظر استفاده نشده و همون روز درخواست لغو و بازگشت هزینه داده شده که متاسفانه هیچ جوابی در این زمینه داده نمیشه
درسته عزیز شما جریمه پرداخت کردی اما از این نظر میگن لطف و محبت چون خیلی از هاستینگ های این انجمن یا حتی بعضی هاستینگ های معروف یادشون میره با توجه به قانون 48 یا 72 ساعت بعد انقضاء حذف شدن سرویسی که تو بخش قوانین خودشون گذاشتن ویژگی افزایش جریمه دیرکرد رو در سیستم مدیریت هاستینگ whmcs خودشون غیرفعال کنن برای همین این دوستمون میگه جریمه مال سیستم بوده و احتمالاً خودشون هم از اضافه شدن اون جریمه خبر نداشتن.برای همین طبق قوانین سایت خودشون عمل میکنن که میگن طبق قانون خودشون باید پس از 72 ساعت که سرویس منقضی شد تمامی فایل هاش حذف میشد برای همین میگن لطف کردن 2 هفته نگه داشتن که البته خب این مشکل شما هم نیست شما به عنوان یه خریدار اصلاً بهتون ربطی نداره که مدیر فلان هاستینگ از تنظیمات کامل سیستمش خبر داره یا نه اما حداقل این حق رو داشتید که قبل از تمدید درباره جریمه سوال کنید چون دیگه برای لطف کردن که جریمه نمیگیرن و اگه ایشون نگه داشتن اطلاعات رو لطف و محبتی که به شما داشتن می دونه وقتی شما درباره جریمه قبل از تمدید تیکت میدادی احتمالاً جریمه فاکتور رو حذف میکردن.

حالا جریمه به کنار اگر هزینه ای که دادید زیاده و نمیشه ازش گذشت که سعی کنید مدارا کنید و یه جوری مشکل رو حل کنید اما اگه هزینه آنچنانی نیست با عنایت به اینکه در اینترنت بی در و پیکر ما به احتمال زیاد بار های دیگه ای هم وجود داره که پولتون هدر میره پس بهتره سر 20 تومان 30 تومان اعصاب خودتون رو خورد نکنید و بذارید فروشنده (صرفاً منظورم با ایشون نیست کلاً هر فروشنده ای) تو همون خیال قوانین خودش بمونه فقط هم هاستینگ های این انجمن نیستن برای من بار ها حتی هاستینگ های معروف مثل آبتین وب هم پولم رو خوردن و ولشون کردم چون نه هزینه زیاد بوده که بشه شکایت کرد و نه دوست دارم از سمت یه کسایی که اصلاً نمی دونم کی هستن و چی هستن به طرف خودم انرژی منفی وارد کنم و اعصاب و روان خودم رو سر 20 تومان داغون کنم.برای همین هم همیشه کسایی که تو تاکسی سوار شدن سر 300 - 400 تک تومن هم دعوا میکنن رو اصلاً نمی فهمم مگه با این 300 تک تومان چه کاری میشه انجام داد که احتمال بروز مشکلات اعصاب و روان رو برای خودمون افزایش بدیم؟