به علت عدم پاسخگویی شفاف من محبور هستم اینجا فیدبکم رو قرار بدم
من چند وقت پیش از این شرکت سرویس گرفته بودم که اوایل تقریبا پشتیبانی خوبی داشتن (مخصوصا موقع خرید !)
برای آخرین باری که خواستم تمدید کنم بعلت مسافرت در پرداخت اینویس تاخیر ایجاد شد که ایشون هم هزینه دیرکرد رو به فاکتور اضافه کرده بودن بعد از پرداخت هزینه فاکتور وی پی اس قابل استفاده نبود و ایشون غیر قابل دسترس بودن
من درخواست لغو سرویس و بازگشت هزینه رو داشتم که جواب تیکت من در اتچ قابل مشاهده است. البته من منظور ایشون رو متوجه نشدم ولی به هر حال وقتی سرویسی خریداری میشه و هنوز استفاده نشده درخواست لغو داده میشه باید هزینه اون مقدار کاری که انجام شده مثل نصب و راه اندازی کسر و ما بقی عودت داده شود که فعلا از طرف ایشون این کار انجام نشده است.
1.png2.png