باسلام و عرض ادب
بهتر نبود با کاربر و مدیر سایت میزبان سرور به صورت خصوصی صحبت میکردید و اگر قصد شما تذکر دادن بود (و نه تخریب) تذکر خودتان را به شکل شخصی اعلام میکردید؟
فکر نمیکنم کار شما با انسانیت و اصول برخورد با همکار مطابقت داشته باشد و نشان دهنده رفتار حرفه ای مدیر برند افرا سرور باشد...
اگر کار شما از سر دلسوزی بوده و میخواهید خودتان را دلسوز نشان بدهید، درزمانی که برای همکار شما مشکل ایجاد شده بود پیامی میدادید و اعلام کمک میکردید.
لازم به ذکر است مشکلی که برای میزبان سرور پیش امده بود به صورت غیر عمد بود و پرداخت از طریق پی پال تایید نشده بود که با پیگیری خوبی که انجام دادند بدون این که مشکلی برای کاربران پیش بیاید در حدود ۲۴ ساعت حل شد.
اعلام مشکل توسط ایشان به کاربران نیز نشان از صداقت این برند در برخورد با کاربرانش میباشد.
باسپاس
ارادتمند شما
مهدی تمدن