نقل قول نوشته اصلی توسط ihsg نمایش پست ها
سلام
با توجه به این جمله در عنوان: "به تیکت هایتان سریع تر جواب دهید" انتظار داشتم بشه از طریق تلگرام به تیک پاسخ هم داد نمیشه چنین امکانی هم ساخت؟ مثلاً یه ربات باشه تو whmcs خودمون یه حساب پشتیبان با دسترسی های محدود و فقط امکان پاسخ دادن به تیکت ها بسازیم بعدش رمز اون حساب پشتیبان ساخته شده رو به رباته بدیم و بشه با رباته به تیکت ها پاسخ داد
درود

whmcs انکود شدست و زمانی که میخواستیم این اسکریپت رو بنویسیم دنبال ورژن دیکود شدش گشتیم
اکثرشون یا باگ داشتن یا مشکل فنی
در آخر تصمیم گرفتم رباتمون از طریق دیتابیس این کار هارو انجام بده
در حال حاضر امکان این که از طریق ربات به تیکت ها جواب بدیم نیست اما امکانش هست تو آینده نزدیک پاسخ دادن به تیکت هم به ویژگی های ربات اضافه بشه

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط Rezash نمایش پست ها
سلام

یعنی کل تیکت های ارسالی رو از ربات شما دریافت کنیم ؟ دیتا هم از سرور شما میگذره ؟
عذر میخوام ولی اگر امکان پاسخ نباشه با هزینه هایی که شما در سایت زدید اطلاع رسانی پیامکی خیلی به صرفه تر هست و همیشه در دسترس


نقل قول نوشته اصلی توسط sor نمایش پست ها
دقیقا بنده هم میخواستم همین مورد رو بگم ، دوستمون زحمت کشید .

هزینه لایسنسی که قرار دادین اصلا به صرفه نیست . با سرویس پیامکی هم میشه همین کار رو کرد هم به صرفه تره و هم امن تر ( البته جسارت نباشه چون هنوز با سیستم شما اشنایی ندارم ولی قطعا باید یه سری اطلاعات از whmcs توی رباط ثبت بشه که به ما اصلاع بده ! ) و همچنین در موقع ای هم ک نت نیست راحت راحت اطلاع رسانی میشه.

جسارت نشه . اما این نظر کلی بنده بود .

پایدار و پیروز باشید
درود
همونطور که گفتم ما به سورس WHMCS دسترسی نداریم و به همین دلیل نمیتونیم اسکریپتی بنویسیم که با iONCube Loader کار کنه
تو این اسکریپت ما از Table مربوط به تیکت ها اطلاعات رو دریافت می کنیم و هرزمان که تیکت جدیدی ایجاد میشه ربات از طریق دیتابیس متوجه تیکت جدید میشه و ارسال میکنه
تنها مشکلمون برای این که نتونستیم امکان پاسخگویی به تیکت بزاریم اینه که به سورس WHMCS دسترسی نداشتیم


از هزینه های اطلاع رسانی پیامکی اطلاعی ندارم اگر دوستان لطف کنن هزینه هاشو برام پ.خ کنن تا بررسی کنم