من فعلا سرویسم تازه 1 ساله خریدم قبل اینکه تعرفه ها عوض بشه فعلا نمیخواهم شکایت کنم چون هنوز که نمیخواهم بخرم شاید تا 1 سال دیگه باز تغییر کنه .
در ضمن من همیشه بخش شکایت خود اسیاتک که شکایت میکنم مشکل را حل میکنند نیاز به 195 برای من نیست .
3 بار مشکلی بود که با بخش شکایت داخلی 4 اسیاتک 3 روزه مشکلم را حل کردند حتی 15 روز اعتبار بهم دادن جهت رضایت بخاطر این 195 شکایت نمیکنم .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)