نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: گران بودن سرویس های اشتراک وایرلس

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #6
    مدیر ارشد Ramin آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    656
    تشکر تشکر کرده 
    746
    تشکر تشکر شده 
    4,989
    تشکر شده در
    1,513 پست

    پیش فرض پاسخ : گران بودن سرویس های اشتراک وایرلس

    نقل قول نوشته اصلی توسط farid saadat نمایش پست ها
    سلام. متاسفانه شركت هاى خرد رو پيگيرى نميكنن. ايشون در پست ديگه گفتن كه شكايت كردن ولى رسيدگى نميشه. يك دوست ديگه هم مثال خوبى زدن ، گفتن اين شركت ها كه ايشون ميفرمايند ، مثل ريسلر هاستينگ ها ميمونن. خود شركت ميفروشه هاست ١ گيگ رو ٥ تومن ، كسى كه ريسلر داره ميفروشه ٨ تومن. كسى هم نميتونه چيزى بگه چون آى اس پى نيستن. متاسفانه وضعيت بديه !

    به کجا شکایت کردند که رسیدگی نشد؟ در سامانه 195 پاسخی ارسال نشده است؟ به نظر شما ممکن است!
    دوست عزیز مقایسه شما بی ربط است ! مقایسه ای که انجام دادید در این سطح است که مثلا فروش میوه و تره بار را با فروش ماشین الات سنگین مقایسه کنید ! از این نظر بی ربط است که در کشور ایران فروش پهنای باند نیاز به مجوز دارد. شما نمی توانید یک در 24 ساعت یک دفتر در یک شهر ایجاد کنید و یک خط smt1 اجاره کنید و شروع کنید به فروش نت در آن شهر ! اما برای فروش هاستینگ و ریسلر و موارد مشایه در کشور ایران می توانید در حال حاضر چنین کاری را انجام دهید !

    حتی در کوچکترین شهر های ایران تنها دو حالت برای ارائه دهنده نت وجود دارد :
    1- ارائه دهنده نماینده یک شرکت بزرگ باشد که در شهر فوق نمایندگی دریافت نموده و در حال ارائه سرویس به همشهریان خود می باشد . در این حالت قیمت های مصوب نماینده همان است که در سایت اصلی شرکت فوق وجود دارد و نماینده نمی توانید تعیین قیمت کنید و یا تغییر آن !
    2- ارائه دهنده فوق خود از دارندگان مجوز های قدیم isp است و مجوز از سازمان تنظیم مقررات دارد و احتمالا پیهنای باند خود را از زیر ساخت و یا تامین کنندگان عمده مانند پیشگامان یا مبنا دریافت می کند و به کاربران خود به فروش می رساند !( چنین شرکت هایی نیز در حال جمع شدند هستند زیرا اصلا توان رقابت در بازار فوق با نمایندگان شرکت های بزرگ را ندارند )(اگر به سامانه فوق مراجعه فرمائید و برای شکایت مراحل را طی کنید با انتخاب نام هر شهر تمام شرکت های فعال در زمینه فوق را در یک منو مشاهده خواهید نمود !)


    در هر یک از حالات فوق بازهم ارائه دهنده به دلیل مجوز ها اجباراً باید کف قیمت و سقف قیمت مشخص شده در مصوبات را رعایت کند در غیر این صورت متحمل پرداخت خسارت برای دفعات اول و دفعات بعدی لغو مجوز می شود . دوستان در اینجا تاپیک ایجاد می کنند اما زحمت ارسال یک متن با توضیحات کامل و ارسال شواهد و مدارک در سامانه 195 را متحمل نمی شوند. و تنها به دلیل نقل قول دگیران " رسیدگی نمی شود " حتی ریسک امتحان این کار را که در حد چند دقیقه وقت ایشان را اشغال می کند را نمی پذیرند !

    پ.ن: در صورت شکایت باید حداکثر 7 روز برای دریافت پاسخ اول صبر داشته باشید. اگر احیاناً پاسخی دریافت نشد در ساعات اداری با شماره 195 تماس داشته باشید و درخواست کنید دلیل عدم دریافت پاسخ را توضیح دهند. اگر ارائه دهنده پاسخ را ارائه ندهد و شما پیگیری تلفنی نی برای شکایت داشته باشید ایشان را تحت فشار قرار می دهند
    ویرایش توسط Ramin : August 11th, 2016 در ساعت 13:59


    ارتباط: Ramin@WebHostingTalk.IR



  2. تعداد تشکر ها ازRamin به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 27th, 2015, 20:36
  2. درخواست برنامه نویس برای برنامه نویسی پنل پیام کوتاه با نسخه ی جدید وب سرویس ها
    توسط ehsanserver در انجمن درخواست پنل پیام کوتاه،پیام رسان اجتماعی،تلفن مجازی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: September 28th, 2014, 16:39
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: September 12th, 2014, 18:05
  4. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: August 31st, 2014, 23:16
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: May 24th, 2014, 19:41

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •