نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: گران بودن سرویس های اشتراک وایرلس

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن Farid Saadat آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2016
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    580
    تشکر تشکر کرده 
    193
    تشکر تشکر شده 
    816
    تشکر شده در
    599 پست

    پیش فرض پاسخ : گران بودن سرویس های اشتراک وایرلس

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ramin نمایش پست ها
    سلام

    لطفا یک متن مناسب به همراه مدارک (اسکرین شات از صورتحساب های پرداخت شده ) نوع سرویس و سایر جزئیات آماده فرمائید و در سامانه :

    https://195.ict.gov.ir/

    اعلام شکایت داشته باشید . در اسرع زمان به شکایت شما رسیدگی خواهد شد


    در اکثر نقاط و البته شرکت های دارای شهرت در حال حاضر سرویس فوق را با هزینه یکساان نسبت به ADSL ارائه می دهند. بنده خود تا مدتی پیش از این سرویس بنا به برخی دلایل استفاده می نمودم. دقیقتا همیان پلن های موجود برای ADSL را در بستر وایرلس دریافت می نمودم.شما احتمالا از یک شرکت ارائه دهنده کوچک در شهر خود سرویس را دریافت نموده اید؟ و یا نمایندگی یک شرکت بزرگ؟
    سلام. متاسفانه شركت هاى خرد رو پيگيرى نميكنن. ايشون در پست ديگه گفتن كه شكايت كردن ولى رسيدگى نميشه. يك دوست ديگه هم مثال خوبى زدن ، گفتن اين شركت ها كه ايشون ميفرمايند ، مثل ريسلر هاستينگ ها ميمونن. خود شركت ميفروشه هاست ١ گيگ رو ٥ تومن ، كسى كه ريسلر داره ميفروشه ٨ تومن. كسى هم نميتونه چيزى بگه چون آى اس پى نيستن. متاسفانه وضعيت بديه !
    کارشناس سئو، مشاور خدمات و خرید سرور

  2. #2
    مدیر ارشد Ramin آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    656
    تشکر تشکر کرده 
    746
    تشکر تشکر شده 
    4,989
    تشکر شده در
    1,513 پست

    پیش فرض پاسخ : گران بودن سرویس های اشتراک وایرلس

    نقل قول نوشته اصلی توسط farid saadat نمایش پست ها
    سلام. متاسفانه شركت هاى خرد رو پيگيرى نميكنن. ايشون در پست ديگه گفتن كه شكايت كردن ولى رسيدگى نميشه. يك دوست ديگه هم مثال خوبى زدن ، گفتن اين شركت ها كه ايشون ميفرمايند ، مثل ريسلر هاستينگ ها ميمونن. خود شركت ميفروشه هاست ١ گيگ رو ٥ تومن ، كسى كه ريسلر داره ميفروشه ٨ تومن. كسى هم نميتونه چيزى بگه چون آى اس پى نيستن. متاسفانه وضعيت بديه !

    به کجا شکایت کردند که رسیدگی نشد؟ در سامانه 195 پاسخی ارسال نشده است؟ به نظر شما ممکن است!
    دوست عزیز مقایسه شما بی ربط است ! مقایسه ای که انجام دادید در این سطح است که مثلا فروش میوه و تره بار را با فروش ماشین الات سنگین مقایسه کنید ! از این نظر بی ربط است که در کشور ایران فروش پهنای باند نیاز به مجوز دارد. شما نمی توانید یک در 24 ساعت یک دفتر در یک شهر ایجاد کنید و یک خط smt1 اجاره کنید و شروع کنید به فروش نت در آن شهر ! اما برای فروش هاستینگ و ریسلر و موارد مشایه در کشور ایران می توانید در حال حاضر چنین کاری را انجام دهید !

    حتی در کوچکترین شهر های ایران تنها دو حالت برای ارائه دهنده نت وجود دارد :
    1- ارائه دهنده نماینده یک شرکت بزرگ باشد که در شهر فوق نمایندگی دریافت نموده و در حال ارائه سرویس به همشهریان خود می باشد . در این حالت قیمت های مصوب نماینده همان است که در سایت اصلی شرکت فوق وجود دارد و نماینده نمی توانید تعیین قیمت کنید و یا تغییر آن !
    2- ارائه دهنده فوق خود از دارندگان مجوز های قدیم isp است و مجوز از سازمان تنظیم مقررات دارد و احتمالا پیهنای باند خود را از زیر ساخت و یا تامین کنندگان عمده مانند پیشگامان یا مبنا دریافت می کند و به کاربران خود به فروش می رساند !( چنین شرکت هایی نیز در حال جمع شدند هستند زیرا اصلا توان رقابت در بازار فوق با نمایندگان شرکت های بزرگ را ندارند )(اگر به سامانه فوق مراجعه فرمائید و برای شکایت مراحل را طی کنید با انتخاب نام هر شهر تمام شرکت های فعال در زمینه فوق را در یک منو مشاهده خواهید نمود !)


    در هر یک از حالات فوق بازهم ارائه دهنده به دلیل مجوز ها اجباراً باید کف قیمت و سقف قیمت مشخص شده در مصوبات را رعایت کند در غیر این صورت متحمل پرداخت خسارت برای دفعات اول و دفعات بعدی لغو مجوز می شود . دوستان در اینجا تاپیک ایجاد می کنند اما زحمت ارسال یک متن با توضیحات کامل و ارسال شواهد و مدارک در سامانه 195 را متحمل نمی شوند. و تنها به دلیل نقل قول دگیران " رسیدگی نمی شود " حتی ریسک امتحان این کار را که در حد چند دقیقه وقت ایشان را اشغال می کند را نمی پذیرند !

    پ.ن: در صورت شکایت باید حداکثر 7 روز برای دریافت پاسخ اول صبر داشته باشید. اگر احیاناً پاسخی دریافت نشد در ساعات اداری با شماره 195 تماس داشته باشید و درخواست کنید دلیل عدم دریافت پاسخ را توضیح دهند. اگر ارائه دهنده پاسخ را ارائه ندهد و شما پیگیری تلفنی نی برای شکایت داشته باشید ایشان را تحت فشار قرار می دهند
    ویرایش توسط Ramin : August 11th, 2016 در ساعت 13:59


    ارتباط: Ramin@WebHostingTalk.IR



  3. تعداد تشکر ها ازRamin به دلیل پست مفید


  4. #3
    عضو انجمن Farid Saadat آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2016
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    580
    تشکر تشکر کرده 
    193
    تشکر تشکر شده 
    816
    تشکر شده در
    599 پست

    پیش فرض پاسخ : گران بودن سرویس های اشتراک وایرلس

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ramin نمایش پست ها
    به کجا شکایت کردند که رسیدگی نشد؟ در سامانه 195 پاسخی ارسال نشده است؟ به نظر شما ممکن است!
    دوست عزیز مقایسه شما بی ربط است ! مقایسه ای که انجام دادید در این سطح است که مثلا فروش میوه و تره بار را با فروش ماشین الات سنگین مقایسه کنید ! از این نظر بی ربط است که در کشور ایران فروش پهنای باند نیاز به مجوز دارد. شما نمی توانید یک در 24 ساعت یک دفتر در یک شهر ایجاد کنید و یک خط smt1 اجاره کنید و شروع کنید به فروش نت در آن شهر ! اما برای فروش هاستینگ و ریسلر و موارد مشایه در کشور ایران می توانید در حال حاضر چنین کاری را انجام دهید !

    حتی در کوچکترین شهر های ایران تنها دو حالت برای ارائه دهنده نت وجود دارد :
    1- ارائه دهنده نماینده یک شرکت بزرگ باشد که در شهر فوق نمایندگی دریافت نموده و در حال ارائه سرویس به همشهریان خود می باشد . در این حالت قیمت های مصوب نماینده همان است که در سایت اصلی شرکت فوق وجود دارد و نماینده نمی توانید تعیین قیمت کنید و یا تغییر آن !
    2- ارائه دهنده فوق خود از دارندگان مجوز های قدیم isp است و مجوز از سازمان تنظیم مقررات دارد و احتمالا پیهنای باند خود را از زیر ساخت و یا تامین کنندگان عمده مانند پیشگامان یا مبنا دریافت می کند و به کاربران خود به فروش می رساند !( چنین شرکت هایی نیز در حال جمع شدند هستند زیرا اصلا توان رقابت در بازار فوق با نمایندگان شرکت های بزرگ را ندارند )(اگر به سامانه فوق مراجعه فرمائید و برای شکایت مراحل را طی کنید با انتخاب نام هر شهر تمام شرکت های فعال در زمینه فوق را در یک منو مشاهده خواهید نمود !)


    در هر یک از حالات فوق بازهم ارائه دهنده به دلیل مجوز ها اجباراً باید کف قیمت و سقف قیمت مشخص شده در مصوبات را رعایت کند در غیر این صورت متحمل پرداخت خسارت برای دفعات اول و دفعات بعدی لغو مجوز می شود . دوستان در اینجا تاپیک ایجاد می کنند اما زحمت ارسال یک متن با توضیحات کامل و ارسال شواهد و مدارک در سامانه 195 را متحمل نمی شوند. و تنها به دلیل نقل قول دگیران " رسیدگی نمی شود " حتی ریسک امتحان این کار را که در حد چند دقیقه وقت ایشان را اشغال می کند را نمی پذیرند !

    پ.ن: در صورت شکایت باید حداکثر 7 روز برای دریافت پاسخ اول صبر داشته باشید. اگر احیاناً پاسخی دریافت نشد در ساعات اداری با شماره 195 تماس داشته باشید و درخواست کنید دلیل عدم دریافت پاسخ را توضیح دهند. اگر ارائه دهنده پاسخ را ارائه ندهد و شما پیگیری تلفنی نی برای شکایت داشته باشید ایشان را تحت فشار قرار می دهند
    ١- مقايسه بنده نبود رامين جان. مثال يكى از دوستان بود كه به نظر بنده بى ربط نبود
    ٢- بنده شكايت تنظيم نكردم و عرض كردم خودشون شكايت كردن و نتيجه اى نداشته
    #٢٦ رو بخونيد. پست ايشون هست : http://www.webhostingtalk.ir/showthr...=171720&page=3
    بنده كه پارس آنلاين دارم و به شدت هم راضيم ! نيازى به شكايت ندارم .. طبق حرف هاى ايشون گفتم بنده. در ضمن ميشناسم كسى رو تو همين انجمن كه نمايندگى داره ، دفتر هم نداره. ميدونين كه آسياتك انقدر راحت نمايندگى ميداده كه گرفتن نمايندگى ، حتى از خريد اينترنت هم آسون تر بوده ( ديگه شما خودت استادى و اطلاع دارى ). در پست بعدى ايشون هم ميتونين ببينين در لينك بالا كه اينقدر سخت نمايندگى ميدن ، فردا كه بيدار ميشن جمع ميشه همه چيز.
    به اميد روزى كه اين مشكلات حل بشه
    کارشناس سئو، مشاور خدمات و خرید سرور

  5. #4
    مدیر ارشد Ramin آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    656
    تشکر تشکر کرده 
    746
    تشکر تشکر شده 
    4,989
    تشکر شده در
    1,513 پست

    پیش فرض پاسخ : گران بودن سرویس های اشتراک وایرلس

    نقل قول نوشته اصلی توسط iHSG نمایش پست ها
    ببخشید یه سوال اگه طبق گفته شما همه نماینده ها هم مجوز رسمی دارن و قیمت ها هم بر اساس مصوبه هستش و... پس این همه شرکت ارائه دهنده اینترنت عجق وجق که تو اکثر خیابون های تهران تراکت شون رو دست به دست می چرخونن که حتی بعضی هاشون هنوز سایت هم ندارن از کجا میان؟؟؟ یادمه اسم هایی مثل گل نت و آرام نت و از این اسم ها که اصلاً یه بار هم به گوش مردم نخورده تا از مترو میامدم بیرون تراکت شون رو میدادن دستم درسته ما باید عقل داشته باشیم از اینا که اعتبار ندارن خرید نکنیم ولی خب شما خودت رو هرگز نمی تونی با یه کاربر مبتدی که حتی هنوز اصول اولیه کامپیوتر هم نمی دونه مقایسه کنی کاربر مبتدی فقط براش قیمت مهمه مثلاً ببینه چنگیز نت 1 مگابیت سرعت با 10 گیگ حجم میده 20 تومان! مسلماً با اسم ضایع چنگیز نت کاری نداره و حتی برای تست هم شده میره سراغش.

    دوست عزیز این موارد همان توضیح شرح داده شده در بند یک است. نماینده هستند . شما همین حالا در صورتی که تعداد مشخصی کاربر معرفی کنید به شرکت های بزرگ می توانید پنل نمایندگی دریافت کنید و از این پنل پورسانت داشته باشید. بعد ا دریافت پنل نیازی نیست دفتر و ... داشته باشید . در خانه خودتان هم حضور داشته باشید بازهم نماینده هستید . اما تعرفه های شما مطابق تعرفه های شرکت اصلی است. ممکن است شما 50 نفر از افراد فامیل را جذب کنید و یک پنل نمایندگی دریافت کنید و ماهیانه پورسانت 50 نفر فوق را داشته باشید. مثلا از شرکت شاتل. اما پلن هایی که برای مشتریان فعال می شود همان پلن های پیش فرض و موجود در سایت شاتل است
    حال می توانید نام خود را نیز همان شرکت چنگیز قرار دهید !

    امیدوارم متوجه مقصود شده باشید


    ارتباط: Ramin@WebHostingTalk.IR



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 27th, 2015, 20:36
  2. درخواست برنامه نویس برای برنامه نویسی پنل پیام کوتاه با نسخه ی جدید وب سرویس ها
    توسط ehsanserver در انجمن درخواست پنل پیام کوتاه،پیام رسان اجتماعی،تلفن مجازی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: September 28th, 2014, 16:39
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: September 12th, 2014, 18:05
  4. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: August 31st, 2014, 23:16
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: May 24th, 2014, 19:41

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •