نقل قول نوشته اصلی توسط dc.saeed نمایش پست ها
فقط کافیه اضافش کنید . کار دیگه ای نداره . بعد میرید واسه ی احراز هویت ( مکان ، تلفن و شماره موبایل ) و بعد هم ارسال پرونده ، بعد هم یه چک لیست بهتون میدن که باید اونو انجام بدید و اونا تایید کنن .
برای احراز مکانتون ، یه بسته ی پستی براتون ارسال میشه که حاویه یک و یک تعهد محضری است که باید اون تعهد رو توی دفتر اسناد رسمی امضا کنید و براشون ارسال کنید . فکر نمیکنم کار دیگه ای داشته باشه
ارسال هویت که همون مکان و همراه و ثابت رو انجام دادم..

الان باید این قسمت رو طی کنم دیگه؟؟


هزینه دریافت تاییدیه‌های اطلاعات تماس کسب و کار اینترنتی، مبلغ 350،000 ریال بابت 4 مرتبه انجام موارد زیر در سال می باشد:
1- تایید صحت آدرس محل کسب و کار از طریق ارسال بسته پستی (سفارشی) حاوی کد منحصر به فرد به آدرس محل کسب و کار اینترنتی و درج کد در سامانه توسط متقاضی
2- تایید صحت تلفن تماس ثابت کسب و کار اینترنتی،
3- تایید صحت پست الکترونیکی کسب و کار اینترنتی،

توجه: مبلغ 350،000 ریال پرداختی بابت انجام مجموعا 4 بار فرایند تاییدیه ها تا اتمام اعتبار مجوز نماد می باشد. دریافت تاییدیه های آدرس، تلفن و ایمیل یک مرتبه قبل از اعطای نماد اعتماد و سه مرتبه پس از آن، در بازه های زمانی سه ماهه انجام خواهد شد.

جهت پرداخت هزینه فرآیند تایید اطلاعات کسب و کار روی اینجا کلیک کنید.