با تشکر از دوستان. بنده دو ساعت پیش از یکی از همکاران سرور آلمان گرفتم که قبلا هم سرور دیگه ای در هتزنر داشتم و و فوق العاده راضی بودم و الان هم داریم کارهای نهایی کانفیگ رو انجام میدیم.
دیتاسنترهای ایران که مشکل دارن به کنار و قطعا متوجه مشکلاتشون هستیم و دقیقا مشکلات اتکها رو هم دنبال میکردم ولی ایران اکسس شدن با داون بودن کامل سرور فرق داره و اینکه یک سرویس دهنده تا 24 ساعت کلا سرور رو داون کنه و دسترسی از داخل ایران هم ممکن نباشه و گوشی موبایلش خاموش باشه و تماس و پیامهای اسکایپ و تاکید به شرایط اضطراری رو ببینه و جواب نده و خط ثابت شرکت هم پاسخگو نباشه و بخش گفتگوی آنلاین سایتشون هم بگه به من ربطی نداره و گفتگوی آنلاینمون فقط واسه فروش هست و تیکت ها رو هم سه تا در میون با حدود 24 ساعت تاخیر جواب بدن و جوابها هم کاملا ناقص و نامرتبط باشه و خیلی از تعهداتشون رو هم در زمان ارائه سرویس عملی نکنن قطعا ربطی به دیتاسنتر نداره!!
جالبه این شرکت روز تعطیل بخش فروشش کار میکنه اما بخش پشتیبانی تعطیله که همین حرکت گویای سیاستهای شرکت هست. در همین روز تعطیل بسیاری از شرکتها، هم بخش فروششون فعال بود و هم پشتیبانی و ...