
نوشته اصلی توسط
MOHSENT
سلام
این که تا الان ما چیزی اینجا ننوشتیم دلیل بر این نمیشه که شاکی یا شاکی تر نیستیم. فقط یه کم صبورتریم و امیدوار بودیم تا امروز خبری بشه. اما متاسفانه در اخرین ویدیویی که اقای صادق خانی در کانال منتشر کردن اب پاکی رو روی دست مشتری ها ریختن و فقط اعلام کردن که من باب خسارت چندماه خدمت هاست و سرور رایگان می دن.
و اصلا بحث این که چرا این شرکت بک اپ گیری نکرده نیست که برخی دوستان می گن وظیفه مشتری بوده. اگر من عمدا خودم اطلاعاتم رو پاک می کردم الان حق با شما بود و گویا وظیفه ای نداشتید. اما شما مسائل امنیتی رو رعایت نکردید. اگر اون اقایی که فرمت کردن افکار خبیثانه تری در ذهن داشتند دیگه نمیشد ابروی رفته رو جمع کرد.
برای من به شخصه با چندین تا وب سایت که همه رو به سرور مجازی شما منتقل کردم این نحوه جبران خسارت به هیچ دردی نمی خوره. روی سه تا از وب سایت های من حداقل ۱۵۰۰ تا کانتنت بوده و اگر میزان فعالیت ما در دو ماه اخیر رو می شد چک کنید می دیدید که سه نفر روزی ۱۰ ساعت مشغول بودند. حالا باید همه چیزو از اول شروع کنیم. از باز طراحی سایت ها گرفته تا گذاشتن محتوا و ....
شما به من به جای جبران خسارت سه ماه سرور رایگان دادید یعنی مثلا ۳۰۰ هزار تومان؟ من فقط سه برابر این رو الان باید به تایپیست بدم.
به هر حال اقایون مدیران یوگیگ این نحوه جبران اشتباه نیست. شما باید دونه دونه با مشتریان به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید و در تعامل با هم ببینید چطور میشه این خسارت رو جبران کرد.