سلام وقت بخیر

طبق قولی که داده بودم امکان ارسال ارسال گزارشات نیز فراهم شد.

امکانات :
امکان مشاهده لاگ های پیام های ارسالی از قبیل (تاریخ شمسی ارسال، زمان، متن و...)
ارسال پیام هنگام ثبت نام کاربر
ارسال شناسه صورتحساب، شماره تراکنش،... به کاربر و مدیران در صورت پرداخت آنلاین صورتحساب توسط کاربر
ارسال شناسه صورتحساب، مبلغ،... به کاربران و مدیران در صورت ایجاد صورتحساب برای کاربران
ارسال پیام شامل موضوع،بخش،اهمیت،شناسه درخواست،شناسه کاربر در صورت بازشدن درخواست (Ticket) جدید به کاربران و مدیران و امکان تنظیم ارسال پیام تنها برای بخش ها و یا اهمیت های خاص
ارسال پیام شامل موضوع،بخش،اهمیت،شناسه درخواست،شناسه کاربر در صورت پاسخ به درخواست (Ticket) توسط مدیریت، به کاربر و مدیران و امکان تنظیم ارسال پیام تنها برای بخش ها و یا اهمیت های خاص
ارسال پیام شامل موضوع،بخش،اهمیت،شناسه درخواست،شناسه کاربر در صورت پاسخ کاربر به درخواست (Ticket) به کاربران و مدیران و امکان تنظیم ارسال پیام تنها برای بخش ها و یا اهمیت های خاص
امکان ویرایش متن های پیام
امکان فعال و یا غیر فعال کردن هر یک از امکانات به دلخواه کاربر
امکان مشاهده وضعیت هر پیام
امکان ارسال پیام به تمامی کاربران WHMCS
امکان حذف (Uninstall) کردن نرم افزار به صورت خودکار
امکان ارسال خودکار اطلاعیه به مشترک برای تمدید سرویس توسط پیام x روز قبل از منقضی شدن سرویس
امکان ارسال هر فعالیت برای مدیریت و یا شماره تلفن های خاص (هر پرسنل پشتیبانی و فروش و...)
اضافه شدن متغییر های Smarty برای متون پیام ها جهت ارسال اطلاعات بیشتر برای مشترکین
تغییرات جدید در عضویت از طریق ربات :
- امکان ثبت نام تنها با وارد کردن نام و ایمیل