هر چند مشکل شما با زرين پال نيست ولی رويه فعلی زرين پال رو برای شما توضيح ميدم تا ان شاء الله بتونيم در خدمتتون باشيم:
اگر فردی مشکل مشابه شما رو داشته باشه و تماس تلفنی داشته باشه ابتدا ازش خواسته ميشه فرم قسمت ارتباط با ما رو پر کنه، شماره تراکنش (يا شماره کارت بانکی که باهاش خريد داشته) رو بده تا به فروشنده (شما) متصل بشه.
بعد از اتصال تيکت بين مشتری و فروشنده، شماره پشتيبانی فروشنده (شما) داخل تيکت در اختيار مشتری قرار داده ميشه. مد نظر داشته باشيد اين مورد اطلاعات شخصی شما نيست. شما در پنل کاربری خودتون در زرين پال اطلاعات مختلفی نظير نام و نام خانوادگی، شماره ثابت، شماره همراه، نام پدر، آدرس پستی و کد پستی رو ثبت ميکنيد. اين موارد همگی اطلاعات شخصی شما هستند. بعد ازون درخواست درگاه پرداخت ميکنيد و در اين صورت يک شماره به عنوان شماره پشتيبانی ثبت ميکنيد. مگر در حالتی که از آسان پرداخت استفاده کنيد، نه درگاه پرداخت و شماره پشتيبانی ثبت نکرده باشيد که در اينصورت شماره همراه شما ارائه ميشه. در زمان ثبت شماره هم به شما اعلام ميشه در صورت بروز مشکل به مشتريان شما ارائه ميشه. اين شماره در لوگوی تاييد نمايش داده نميشه و تنها در صورتی که کاربر پرداختی از طريق زرين پال انجام داده باشه و به مشکل خورده باشه به مشتری ارائه ميشه. گاهی اوقات پيش مياد يک نفر با کس ديگه ای کار داره و از زرين پال تقاضای شماره پشتيبانی رو ميکنه. يا از بانک پرداخت کرده و انتظار داره زرين پال شماره پشتيبانی رو بده که اين مورد ممکن نيست. تنها در صورتی که پرداختی از زرين پال داشته و خريد به مشکل خورده باشه، شماره پشتيبانی ارائه ميشه.
ما هميشه سعی ميکنيم مشکل رو از طريق اتصال کاربران به در تيکت بهم و تحت نظارت زرين پال رفع کنيم ولی کاربر هم موظف هست شماره پشتيبانی صحيح و هميشه پاسخگو رو در دسترس قرار بده.