آفرین
اگر هرکس همین سوال هارو از خودش بپرسه اوضاع انقد درهم نمیشه
هر کس سرش تو کار خودش باشه همه چی خود به خود اوکی میشه بقیه مشکلات هم خود درگاه ها باید حل کنن
منه نوعی 4ساله عضو زرین پال هستم اما تا حالا هیچ تراکنشی نداشتم تو این مدت از پی لاین استفاده میکردم ***** که شد رفتم سراغ درگاه پرداخت فقط و فقط دلیل انتخاب این 2 درگاه این بود که تا حال ندیده بودم مدیران یا کارمندانش بیان یه انجمنی به عنوان "تعامل با کاربران" همکاران خودشون رو خراب کنن بخاطر چندر غاز، به نظرم شخصیت پی لاین به عنوان یک شرکت هیچ وقت خراب نمیشه و بی صبرانه منتظریم رفع ***** بشه. تا اون موقع هم از درگاه زرین پال استفاده خواهیم کرد چون تنها درگاه معتبره فعاله و کاری نداریم قضایای پشت پرده و... چی هست