دوستانی که مشکلات با سرویس دهنده خودشون دارن به این لینک برین :
http://complaint.cra.ir/Portal/View/...2-2362514b9806
در سریع ترین زمان ممکن مشکلات شما رفع میشه و هم چنین شرکت مورد نظر باید به شما خسارت پرداخت کنه
دوستانی که مشکلات با سرویس دهنده خودشون دارن به این لینک برین :
http://complaint.cra.ir/Portal/View/...2-2362514b9806
در سریع ترین زمان ممکن مشکلات شما رفع میشه و هم چنین شرکت مورد نظر باید به شما خسارت پرداخت کنه
این لینک رو قبلاً فکر کنم جناب Ramin در تاپیک دیگه ای معرفی کرده بودن و از وجودش خبر داشتم اما راستش روم نمیشه این کار رو کنم.
آخه می ترسم این کار رو کنم اینترنتم رو خوب کنن اما بعد به من به عنوان مشتری بد نگاه کنن.
مثلاً دیدید تو مدرسه ها معلم یه کار بد میکنه اگه بری به اداره آموزش و پرورش شکایت کنی درسته معلم از طرف اداره تنبیه میشه اما بعدش حتی اگه علنی نگه ولی غیر مستقیم با اون دانش آموز بد میشه و مثلاً بهش محل نمیذاره.
به همین دلیل از این کار می ترسم و می خوام یه جوری مسالمت آمیز مشکلم حل بشه نه که آسیاتک رو از طرف مافوقش زیر فشار بذارم.
برای من مهم نیست دقیقاً کی این مشکلاتم حل میشه به صورت عمومی و کلی نسبت به قیمتی که میدم از سرویسم راضیم این تاپیک هم زدم فقط بدونم اگه سایر مشترکان آسیاتک چنین مشکلاتی دارن منو راهنمایی کنن که مثلاً درباره مشکل اول یعنی اینستاگرام فهمیدم حتماً باید فـیلترشکن نصب کنم تا تصاویرش بیاد و با فـیلترشکن هم تو گوشی امتحان کردم تصاویر اینستاگرام آمد.
مشکل من اینه که خود آسیاتک کارشناس هاش اطلاعی از این مشکلات و نحوه حلش ندارن و ظاهراً دسترسی حلش هم ندارن.
چند بار هم برام سرعت رو که از اول 1 مگ بود رایگان افزایش دادن که الان روی 4 مگ هستم و از این بابت راضیم فقط اینکه چرا اپراتور ها نباید اطلاعات کافی برای این موارد داشته باشن به نظرم خیلی بده.
منم در استان مازندران با نماینده شرکت شاتل چنین مشکلی رو داشتم در دو نقطه کاملا متفاوت با تماس های مکرر همش میگفتن مشکل از سمت شماست و از ما نیست ...
بعد مدتی یک شکایت نامه کتبی در شرکت مرکزی تهران از نمایندشون کردم ! در کمتر از 10 روز سرویس های من در هر دو نقطه به بهترین حالت ممکن رسید و تا کنون پس از گذشت 1 سال و خورده ای (15-16 ماه) هیچ گونه مشکلی با شرکت ندارم ...
اما اگه خود دفتر مرکزی کم کاری میکنه پیشنهاد میکنم از این سامانه پیگیری کنید ... بلخره هر شرکتی در زمان ارائه سرویس یک سری شرایط رو برای خودش نگر میداره و یک سری شرایط مطقابل برای استفاده کننده وجود داره ...
اصلا این فکر رو نکنید اصلا به هیچ وجه !
بنده خودم از آسیاتک چندین بار شکایت کردم و هر دفعه هم مشکلم حل شده . دقیقا مشکل Service unavaiable رو هم من داشتم که از این طریق پیگیری و رفع کردند .
پیشنهاد میکنم قبل از شکایت موارد زیر رو انجام بدید :
1- محیط CMD ویندوز رو باز کرده و دستور زیر رو بزنید :
2- وارد کنترل پنل ویندوز شده و از طریق قسمت Network and Sharing Center اقدام به ست کردن dns شرکت آسیاتک رو بکنید . dns ها به شرح زیر است :ipconfig/flushdns
10.201.32.162
217.218.12.127
مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
Tel : 013-42580909 || Telegram : @IrServerCo
مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
Tel : 013-42580909 || Telegram : @IrServerCo
این مشکل Service unavaiable رو خود پشتیبانی که زنگ میزنیم هم نمیدونند چی هستش ! اما هرچی که هستش فقط میدونم از وقتی این مورد اضافه شده پینگ خیلی اومده پایین که میترسم پیگیری کنم مورد Service unavaiable رفع بشه باز پینگ بره بالا ...
شانس نداریم که ... :|
:: گروه 98 طرح :: ارائه خدمات : طراحی و کدنویسی تحت وب
مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
Tel : 013-42580909 || Telegram : @IrServerCo
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)