سال ها پیش زمانی که تازه کارتون رو شروع کرده بودید و در همین انجمن از کاربران دعوت کردید، از ابتدای کارتون ریتم پاسخگویی، ریتم تسویه حساب و... منظم نبود. تاپیک های که به اسم زرین پال ایجاد شده رو جستجو کنید. کم نیستند در سطح اینترنت، این انجمن و انجمن های همسایه!!!
حالا بعد از سال ها فعالیت، و به قول خودتون این همه بزرگ شدن، رشد و توسعه زرین پال :
همچنان شاهد کاربرانی هستیم که دائم از مشکلات؛ ریتم پاسخگویی به تیکت ها، تسویه حساب و... شکایت دارند.
اگر زرین پال تا این حد بزرگ شده، تا این حد کاربران تجارت الکترونیک رو به سمت خودش جذب کرده، فکر نمیکنم استخدام چند نیروی اضافی برای ساماندهی چنین مشکلاتی کار سختی باشه!!!






پاسخ با نقل قول