البته فردا روز کاری شرکت نيست و تنها تيکت ها و امور مالی در روزهای پنجشنبه و جمعه انجام ميشه.
تلفن ها قطع هست.
اما اگر براتون ضرورت داره شماره تيکت رو در پيام خصوص بديد تا برسی بشه.
ضمن عذر خواهی از شما، وضعيت اين روزهای زرين پال در بلاگ زير توضيح داده شده:
https://www.zarinpal.com/blog/?p=55
ویرایش توسط samansystems : April 28th, 2016 در ساعت 01:18
سال ها پیش زمانی که تازه کارتون رو شروع کرده بودید و در همین انجمن از کاربران دعوت کردید، از ابتدای کارتون ریتم پاسخگویی، ریتم تسویه حساب و... منظم نبود. تاپیک های که به اسم زرین پال ایجاد شده رو جستجو کنید. کم نیستند در سطح اینترنت، این انجمن و انجمن های همسایه!!!
حالا بعد از سال ها فعالیت، و به قول خودتون این همه بزرگ شدن، رشد و توسعه زرین پال :
همچنان شاهد کاربرانی هستیم که دائم از مشکلات؛ ریتم پاسخگویی به تیکت ها، تسویه حساب و... شکایت دارند.
اگر زرین پال تا این حد بزرگ شده، تا این حد کاربران تجارت الکترونیک رو به سمت خودش جذب کرده، فکر نمیکنم استخدام چند نیروی اضافی برای ساماندهی چنین مشکلاتی کار سختی باشه!!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)