نقل قول نوشته اصلی توسط ILYA20 نمایش پست ها
درود بر شما ...

دوست عزیز بنده نه تخریبگرم و نه قصد تخریب دارم ...

انچه حقیقت هست گفتم امروز درسته پنج شنبه هست دیروز پریروز و ... هم لابد پنج شنبه بوده ....

مشکل کوچیک که عرض شد دست ما نبود که درست کنیم این مشکل باید از سوی درگاه درست میشد ... خب اینکه عرض میکنید بررسی سایت به مدت دو روز طول میکشه خب قبول داریم پشتیبانی و پاسخ دادن تیکیت رو چی میگید ؟

اینکه پشتیبانی ضعیف رو فقط بنده نمیگم خیلی از دوستان و وبمستران این رو تایید میکنند

حرفای بنده از سوی دلسوزی بوده و شما با دیدگاه پیشنهاد و نقطه ضعف بهش نگاه کرده و تصحیح کنید...

موفق باشید
امکان نداره شما ديروز يا پريروز ساعت 11 تماس گرفته باشيد و پيام تعطيل بودن شرکت رو شنيده باشيد.
خواهشی که داريم اين هست که لطفا به ديگران اطلاعات اشتباه نديد!
دليل اينکه دوستان فکر ميکنن کار داره تو زرين پال کندتر انجام ميشه رو توضيح داديم خدمتتون.
متاسفانه دوستان به سرويس هایی عادت کرده بودن که هيچ نظارتی نداشتند و الان که با قوانين زرين پال و تاييد هويت ها مواجه ميشن فکر ميکنن پروسه خيلی کند هست در حالی که اگر اطلاعات کامل باشه و مدارک کامل باشه در کمتر از 12 ساعت ميتونن از زرين پال استفاده کنن (حتی در همين روزها که تعداد تيکت ها بالا هست.)