نقل قول نوشته اصلی توسط tikweb.ir نمایش پست ها
شما هنوز فرق تیکتی که نیاز به بررسی داره و باید مدیر سرور حلش کنه رو با تیکت های معمولی نمیدونید و انتظار دارید همه جور تیکت رو زیر نیم ساعت پاسخ بگیرید !
ما وقتی دسترسی های لازم رو به یه نماینده دادیم پس چرا شمایی که نماینده هستید خودتون مورد رو حل نمیکنید و به پشتیبانی تیکت میدید و خیلی هم بر این موضوع منتقدید؟!
انتظارات شما خیلی بالاست ،

تیکت بدید بنده هزینه رو به حساب بانکیتون برگشت بدم
پاسخی که دادید هیچ نیازی به بررسی نداشتید.

بنده که هزینه حق پشتیبانی میدهم آیا حق ندارم که برای این موارد پشتیبانی بخواهم ؟

بنده از سرویس راضی هستم فقط از این مشکل پشتیبانی که بعد از چند سال که از سرویس های شما استفاده میکنم به وجود اومد ناراضی هستم