نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

موضوع: تیک وب :: 50 درصد تخفیف انواع نمایندگی هاست با هارد کاملا ssd

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن tikweb.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Safe mode
    نوشته ها
    579
    تشکر تشکر کرده 
    358
    تشکر تشکر شده 
    1,046
    تشکر شده در
    663 پست

    پیش فرض پاسخ : تیک وب :: 50 درصد تخفیف انواع نمایندگی هاست با هارد کاملا ssd

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr-MAMAD نمایش پست ها
    سلام

    پشتیبانی ضعیف شده آقای مخمری یک کار ساده نتونستند انجام بدن . لطفا رسیدگی کنید.
    کد تیکت :‌ #845638
    پ.ن : البته خودم مشکلمو حل کردم ولی نظرمو ارسال کردم.

    موفق و سربلند
    دوست گرامی چرا میگید پشتیبانی ضعیف شده؟ و جو تاپیک رو بهم میریزید؟
    پشتیبانی پاسخ درست و به موقعی به شما دادن
    شما درخواست تغییر دامنه ریسلرتون رو به دامنه ای دادید که روی سرور هاستش موجوده و دارید استفاده میکنید !
    خب اول اینکه با اینکار چون دامنه قبلی منقضی شده ، dns هاتون بهم میریزه که باید دستی اوکی کنید
    دوم اینکه ما باید ریسلری اکانت قبلی رو حذف کنیم و به اکانت جدیدتون ریسلری بدیم که با اینکار ownership بهم میریزه و باید مجدد ownership تک تک یوزر هاتون رو ست کنیم
    سوم اینکه اصلا شما خودتون به همه چیز دسترسی دارید ! و میتونید اینکارو بدون نیاز به پشتیبانی انجام بدید و مسئولیتش هم با خودتون باشه... !!

    پشتیبانی به شما راه حل دادن که دامنه رو از سرور حذف کنید تا با یه یک تغییر دومین ساده مشکلتون حل بشه

    در هر حال اگر از پشتیبانی و خدمات ما ناراضی هستید تیکت بدید هزینه تون رو برگشت بدیم
    ویرایش توسط tikweb.ir : April 11th, 2016 در ساعت 08:09
    :: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
    :: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

  2. تعداد تشکر ها از tikweb.ir به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو جدید Mr-MAMAD آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2015
    نوشته ها
    81
    تشکر تشکر کرده 
    92
    تشکر تشکر شده 
    147
    تشکر شده در
    108 پست

    پیش فرض پاسخ : تیک وب :: 50 درصد تخفیف انواع نمایندگی هاست با هارد کاملا ssd

    نقل قول نوشته اصلی توسط tikweb.ir نمایش پست ها
    دوست گرامی چرا میگید پشتیبانی ضعیف شده؟ و جو تاپیک رو بهم میریزید؟
    پشتیبانی پاسخ درست و به موقعی به شما دادن
    شما درخواست تغییر دامنه ریسلرتون رو به دامنه ای دادید که روی سرور هاستش موجوده و دارید استفاده میکنید !
    خب اول اینکه با اینکار چون دامنه قبلی منقضی شده ، dns هاتون بهم میریزه که باید دستی اوکی کنید
    دوم اینکه ما باید ریسلری اکانت قبلی رو حذف کنیم و به اکانت جدیدتون ریسلری بدیم که با اینکار ownership بهم میریزه و باید مجدد ownership تک تک یوزر هاتون رو ست کنیم
    سوم اینکه اصلا شما خودتون به همه چیز دسترسی دارید ! و میتونید اینکارو بدون نیاز به پشتیبانی انجام بدید و مسئولیتش هم با خودتون باشه... !!

    پشتیبانی به شما راه حل دادن که دامنه رو از سرور حذف کنید تا با یه یک تغییر دومین ساده مشکلتون حل بشه

    در هر حال اگر از پشتیبانی و خدمات ما ناراضی هستید تیکت بدید هزینه تون رو برگشت بدیم
    سلام

    پشتیبانیتون هیچ کدوم از این هارو نگفته و توضیحی نیز ندادند . اولین جوابشون این بود که دامنه رو تمدید کنم همین رو فقط گفتند. دومین جواب نیز که نمیشه و باید دامین رو از زیر مجموعه حذف کنم در صورتی که بنده روی اون دامین سایت بالا اوردم. حتی راه حلش نیز از یک جای دیگه گیر اوردم بدون هیچ کمکی یا راهنمایی از طرف شما.

    بعد هم بنده درخواست بازگشت وجه بدم شما اون رو به حساب بانکی واریز نمیکنید و اون رو به حساب کاربری انتقال میدید که در هر حالت میخواین حساب کنید جز ضرر سودی نکرده ام و یک جور این قانون برگشت وجه دراماتیکی هست و قوانینی برای این مورد در بین قوانین شما نیست.

    لطفا سعی کنید سطح پشتیبانی رو ببرید بالا .

    بخشی از پاسخ پشتیبانی شما :

    خودتون این مورد رو میتونید انجام بدید
    در ضمن با تغییر دامنه باید تک تک دامنه های مشتریانتون رو ادیت کنید و dns جدید جایگزین کنید
    پیشنهاد میکنم دامنه رو تمدید کنید
    ببخشید این رو میگم . اگر قرار باشه خودم انجام بدم مسئله رو تیکت نمیدادم.

    و حالا که بحث داغ پشتیبانی باز شده این رو نیز متذکر بشم به دوستان که بر خلاف گفته های استارتر که گفتند حداکثر نیم ساعته پاسخ داده میشه این رو بگم که حداقل مدت زمانی که این پاسخ هارو میفرستند 5 ساعت میانگین هست. که بازم جای شکر داره که پاسخ میدهند.

    بازم تاکید میکنم لطفا سعی کنید سطح پشتیبانی رو ببرید بالا هر چند مدت زمان پاسخگویی رو نمیشه کاریش کرد ولی سطحش رو میشه تایین کرد.

    موفق و سربلند
    ویرایش توسط Mr-MAMAD : April 11th, 2016 در ساعت 22:11
    "به کسی چیزی بفروش، یک مشتری برای یک روز داشته باش . به کسی کمک کن ، یک مشتری برای تمام عمر داشته باش"

  4. #3
    عضو انجمن tikweb.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Safe mode
    نوشته ها
    579
    تشکر تشکر کرده 
    358
    تشکر تشکر شده 
    1,046
    تشکر شده در
    663 پست

    پیش فرض پاسخ : تیک وب :: 50 درصد تخفیف انواع نمایندگی هاست با هارد کاملا ssd

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr-MAMAD نمایش پست ها
    سلام

    پشتیبانیتون هیچ کدوم از این هارو نگفته و توضیحی نیز ندادند . اولین جوابشون این بود که دامنه رو تمدید کنم همین رو فقط گفتند. دومین جواب نیز که نمیشه و باید دامین رو از زیر مجموعه حذف کنم در صورتی که بنده روی اون دامین سایت بالا اوردم. حتی راه حلش نیز از یک جای دیگه گیر اوردم بدون هیچ کمکی یا راهنمایی از طرف شما.

    بعد هم بنده درخواست بازگشت وجه بدم شما اون رو به حساب بانکی واریز نمیکنید و اون رو به حساب کاربری انتقال میدید که در هر حالت میخواین حساب کنید جز ضرر سودی نکرده ام و یک جور این قانون برگشت وجه دراماتیکی هست.

    لطفا سعی کنید سطح پشتیبانی رو ببرید بالا .

    بخشی از پاسخ پشتیبانی شما :


    ببخشید این رو میگم . اگر قرار باشه خودم انجام بدم مسئله رو تیکت نمیدادم.

    و حالا که بحث داغ پشتیبانی باز شده این رو نیز متذکر بشم به دوستان که بر خلاف گفته های استارتر که گفتند حداکثر نیم ساعته پاسخ داده میشه این رو بگم که حداقل مدت زمانی که این پاسخ هارو میفرستند 5 ساعت میانگین هست. که بازم جای شکر داره که پاسخ میدهند.

    بازم تاکید میکنم لطفا سعی کنید سطح پشتیبانی رو ببرید بالا هر چند مدت زمان پاسخگویی رو نمیشه کاریش کرد ولی سطحش رو میشه تایین کرد.

    موفق و سربلند
    شما هنوز فرق تیکتی که نیاز به بررسی داره و باید مدیر سرور حلش کنه رو با تیکت های معمولی نمیدونید و انتظار دارید همه جور تیکت رو زیر نیم ساعت پاسخ بگیرید !
    ما وقتی دسترسی های لازم رو به یه نماینده دادیم پس چرا شمایی که نماینده هستید خودتون مورد رو حل نمیکنید و به پشتیبانی تیکت میدید و خیلی هم سریع انتظار پاسخ دارید و بر این موضوع منتقدید؟!
    انتظارات شما خیلی بالاست ،
    ماه اینده تصویر مقایسه پشتیبانی و میزان مدت پاسخگویی رو از خود سیستم whmcs میزارم تا بتونید قضاوت کنید


    تیکت بدید بنده هزینه رو به حساب بانکیتون برگشت بدم
    ویرایش توسط tikweb.ir : April 11th, 2016 در ساعت 22:19
    :: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
    :: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

  5. تعداد تشکر ها از tikweb.ir به دلیل پست مفید


  6. #4
    عضو جدید Mr-MAMAD آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2015
    نوشته ها
    81
    تشکر تشکر کرده 
    92
    تشکر تشکر شده 
    147
    تشکر شده در
    108 پست

    پیش فرض پاسخ : تیک وب :: 50 درصد تخفیف انواع نمایندگی هاست با هارد کاملا ssd

    نقل قول نوشته اصلی توسط tikweb.ir نمایش پست ها
    شما هنوز فرق تیکتی که نیاز به بررسی داره و باید مدیر سرور حلش کنه رو با تیکت های معمولی نمیدونید و انتظار دارید همه جور تیکت رو زیر نیم ساعت پاسخ بگیرید !
    ما وقتی دسترسی های لازم رو به یه نماینده دادیم پس چرا شمایی که نماینده هستید خودتون مورد رو حل نمیکنید و به پشتیبانی تیکت میدید و خیلی هم بر این موضوع منتقدید؟!
    انتظارات شما خیلی بالاست ،

    تیکت بدید بنده هزینه رو به حساب بانکیتون برگشت بدم
    پاسخی که دادید هیچ نیازی به بررسی نداشتید.

    بنده که هزینه حق پشتیبانی میدهم آیا حق ندارم که برای این موارد پشتیبانی بخواهم ؟

    بنده از سرویس راضی هستم فقط از این مشکل پشتیبانی که بعد از چند سال که از سرویس های شما استفاده میکنم به وجود اومد ناراضی هستم
    "به کسی چیزی بفروش، یک مشتری برای یک روز داشته باش . به کسی کمک کن ، یک مشتری برای تمام عمر داشته باش"

  7. #5
    عضو انجمن tikweb.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Safe mode
    نوشته ها
    579
    تشکر تشکر کرده 
    358
    تشکر تشکر شده 
    1,046
    تشکر شده در
    663 پست

    پیش فرض پاسخ : تیک وب :: 50 درصد تخفیف انواع نمایندگی هاست با هارد کاملا ssd

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr-MAMAD نمایش پست ها
    پاسخی که دادید هیچ نیازی به بررسی نداشتید.

    بنده که هزینه حق پشتیبانی میدهم آیا حق ندارم که برای این موارد پشتیبانی بخواهم ؟

    بنده از سرویس راضی هستم فقط از این مشکل پشتیبانی که بعد از چند سال که از سرویس های شما استفاده میکنم به وجود اومد ناراضی هستم
    بله سعی میکنیم کیفیت پشتیبانی رو طی ماه های اینده به حد بالایی برسونیم
    :: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
    :: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

  8. تعداد تشکر ها ازtikweb.ir به دلیل پست مفید


  9. #6
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    نوشته ها
    428
    تشکر تشکر کرده 
    3,571
    تشکر تشکر شده 
    537
    تشکر شده در
    423 پست

    پیش فرض پاسخ : تیک وب :: 50 درصد تخفیف انواع نمایندگی هاست با هارد کاملا ssd

    شما ارتباطی با رزبلاگ دارید ؟

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست سیستم تیکتینگ
    توسط Mostafa95 در انجمن درخواست انواع اسکریپت،سیستم عامل،نرم افزار و ..
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: April 8th, 2018, 17:04
  2. درخواست اسکریپت تیکتینگ فارسی
    توسط yashil7437 در انجمن درخواست انواع اسکریپت،سیستم عامل،نرم افزار و ..
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: January 19th, 2016, 16:58
  3. درخواست اسکریپت تیکتینگ فارسی
    توسط yashil7437 در انجمن درخواست انواع اسکریپت،سیستم عامل،نرم افزار و ..
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: January 18th, 2016, 17:33
  4. درخواست اسکریپتی شبیه اسکریپت تیکتینگ
    توسط a.n1 در انجمن درخواست انواع اسکریپت،سیستم عامل،نرم افزار و ..
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: July 20th, 2014, 16:51
  5. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: May 28th, 2013, 15:06

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •