هیچوقت نمیشه همینجوری قیمت گذاری کرد چون بستگی به تخصص پشتیبان و مدت زمانی که صرف کار میکنه داره.
بنظر من حقوق پایه باید 300 باشه.
چون هم ریموته و هم به عنوان کارشناس فنی نیست بلکه یک اپراتور آنلاینه که فقط چند دقیقه یا چند ساعت یکبار یه تیکت رو ارجاع میده.
البته در کمترجایی تو دنیا این قیمت رو میدن و خیلی مسخرست اما اینجا ایرانه و طبق شرایط میتونه 300 تومن عادلانه !!!!!! باشه البته به نسبت بقیه جاها.
اما اگر نظر من رو میخوای بدونی هیچوقت این کار رو نکن
دو نفر آدم درست و حسابی و یا یه نفر که اکثرا آنلاین باشه و متخصص هم باشه استخدام کن که حقوقش حداقل یه تومن باشه که اگر خواست با جون و دل کار کنه دلش رضایت بده و همچنین حقوق خوب و یک پشتیبان خوب در کنار هم ریسک دادن اطلاعات به پشتیبان رو کمتر میکنه.





پاسخ با نقل قول