نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 104

موضوع: درگاه پرداخت برای یک سایت می خوام

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #10
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : درگاه پرداخت برای یک سایت می خوام

    نقل قول نوشته اصلی توسط DeLtAvPs نمایش پست ها
    قصد نداشتم این تاپیک رو ادامه بدم
    اما این یه حرفتون خیلی جالب بود!
    شب چهارشنبه سوری تمامی درگاه ها ***** شدند و فقط چهارشنبه و 5 شنبه برای رفع ***** فرصت بود.
    حال با توجه به اینکه ممکن بود این *****ینگ اشتباها انجام شده باشه و با توجه به اینکه از بریخ اینترنت ها هنوز ***** نبود مسلما هیچ مدیر سایتی از یک شهر دیگه پا نمیشد بیاد تا تهران جهت رفع *****ینگ مگر اینکه مطمئن میشد که و.اقعا ***** کامل انجام شده! که این چهارشنبه هم تموم شد و رفتوپ
    موند 5 شنبه

    به نظر خودتون توی اخرین روز کاری اونم 5 شنبه ای که روز عادیش کسی کار نمیکنه 5 شنبه اخر سال کسی کار میکرد؟
    به نر شما دستور *****ینگی که مسلما از مراحلی طی شده تا انجام شده توی چند ساعت میشه فسخش کرد؟
    به نظر شما رفع *****ینگی که ممکن هست ماه ها هم مان لازم داشته باشه توی یک روز که چه عرض کنم نصف روز انجام میشد؟
    پس خواهشا هی نگید که اگر دست به کار میشدند میتونستند مشکل رو حل کنند
    همه که مثل شما آشنا ندارند بتونند با یه تلفن مشکل رو حل کنند
    خیلی ها باید از شهرستان میومدند تا تهران
    پس به نظر شما پخش پيام های تلگرامی و تهمت زدن به رقبا، درست ترين کاری بود که ميشد انجام داد ؟
    شايد بعضی از دوستان تهران نبود. شايد هم امکان پيگيری براشون سخت تر بود.
    ولی بودن دوستانی که تهران بودن و هيچ اقدامی انجام نداده بودن و وقتی ازشون سوال شده بود اقدام کرديد يا خير گفته بودن نه، منتظر هستيم زرين پال به مشکل بخورده و بعد اونا پيگيری کنن!!!
    تمام صحبت اين هست که بجای اينکه زمان خودشون رو صرف تخريب و تهمت به ديگران ميزاشتن، صرف پيگيری مشکل خودشون ميکردن سريعتر رفع ميشد !!!
    اگر شما اعتقاد داريد دروغ گفتن و تهمت زدن درست ترين کاری بود که ميشد انجام داد، خوب اين ديد شماست.....
    ضمنا ما هم آشنا نداريم. اگر آشنا داشتيم به سايت های غمار و شرط بندی و وی پی ان و فروش مواد مختلف درگاه ميداديم و فيلتر نميشديم...

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Statyab نمایش پست ها
    پر امكانات و خوب بودن خدمات توسط مدیر ارزیابی نمیشه و این ادعایی بیش نیست!
    این موضوع توسط کاربران انجام میشه

    چندی پیش شماره تيکت براتون ارسال شد و شما وعده بررسی دادین
    ولی هیچ تماس یا ایمیل از سمت شما دریافت نکردم که به چه دلیل پشتيبان شما، بخاطر پرسیدن سوال ( که وظیفه ایشون پاسخ به همین سوالات هست) براي بنده نمره منفی ثبت میکنه
    Screenshot_2016-03-26-20-27-45.png
    همانطور که قبلا عرض شد شماره تيکت براتون ارسال شد ولی شاهد پیگیری از سوی شما نبودم به مین دلیل شات برای شما و کاربران ارسال شد تا خدای نکرده فکر نکنید قصد تخریب داشتیم

    ایام به کام
    پاسخ اين تيکت ارتباطی به امکانات سايت نداره. مورد پشتيبانی از مورد توسعه جداگونه هست.
    زرين پال دو سال متوالی عنوان برترين سايت خدمات مالی در جشنواره وب و موبايل رو کسب کرده.
    تا جائی که از جواب ها مشخص هست دليل ثبت امتياز منفی پاسخ هایی هست که قبلا ارسال و دريافت کرديد.
    قطعا اگر ميخواين قضاوت رو به عهده کاربران بسپريد بايد کامل موضوع رو بدونن.
    کار شما مثل اون افرادی ميمونه که ميان تيکه های ويدئو اشخاص مختلف رو قيچی ميکنن کنار هم ميزارن و بعد ميگن ببينيد اين چه آدم بدی هست.
    متاسفانه عدم صداقت داره يک عادت عادی ميشه !!!
    با اين حال اگر کوتاهی از سمت همکاران ما بوده من از شما عذر خواهی ميکنم.

    - - - Updated - - -

    و البته پاسخ های بعدی رو هم قرار بديد
    ویرایش توسط samansystems : March 27th, 2016 در ساعت 01:02

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •