نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 104

موضوع: درگاه پرداخت برای یک سایت می خوام

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2015
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    30
    تشکر تشکر کرده 
    101
    تشکر تشکر شده 
    46
    تشکر شده در
    29 پست

    پیش فرض پاسخ : درگاه پرداخت برای یک سایت می خوام

    نقل قول نوشته اصلی توسط iHSG نمایش پست ها
    سلام
    منم یه درگاه می خوام برام فرق نمیکنه چی باشه فقط بتونم تو سایتم پول بگیرم.
    از دوستان کسی می دونم آیا میشه بدون نماد اعتماد درگاه مستقیم گرفت؟ آخه نماد اعتماد آدرس خونه رو نمایش میده من نمی خوام بگیرم.اگر یه گزینه داشت که آدرس رو برای اشخاص حقیقی که دفتر کار ندارن نمایش نمیداد به نظرم اون موقع همه نماد می گرفتن.من که تنها دلیلم برای نماد نگرفتن فقط اینه که آدرس خونه رو نشون میده.

    الان هم که اکثر درگاه ها یا فیـلترن یا فعلاً کار نمیکنن به نظرتون اگه الان درگاه بخوام باید چی کار کنم؟
    سلام دقیقا به همین دلیل برای گرفتن درگاه مستقیم اقدام نکردیم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    زرين پال پر امکانات ترين سرويس موجود در اين حوزه هست.
    وب گيت، INSiteGate ، زرين گيت، موبايل گيت، USSD ، درگاه پرداخت اشتراکی، اپليکيشن موبايل، آسان پرداخت، زرين کارت، يک کليک و پرداخت و ....
    وقتی حساب کاربری شما تاييد نشده باشه به هيچ چيزی دسترسی نداريد و به همين دليل هست که فکر ميکنيد وارد کوير شديد.
    دليل فيلتر نشدن زرين پال هم همين سختگيری هست که از ابتدای فعاليت داشته و داره و باعث ميشه تخلفی در اون صورت نگيره و سريع شناسائی بشه.
    سلام
    فکر نمیکنید کلمه پر امکانات ترين کلمه مناسبی برای شما نیست!
    مدیر و مسئول وب سایت نباید خدمات خود را به اینگونه توصیف کنه
    در ضمن وضع برخورد پشتیبابان شما زیر صفر
    زرين پال قبل از هرچیزی باید طرز برخورد با کاربران یاد بگیره، اگه همین کاربران نباشن زرين پالی هم وجود نداره
    وظیفه پشتيباني کمک به کاربران هست نه اینکه نمره منفی بده یاد مدرسه افتادم!!!

  2. تعداد تشکر ها از Statyab به دلیل پست مفید


  3. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : درگاه پرداخت برای یک سایت می خوام

    نقل قول نوشته اصلی توسط Statyab نمایش پست ها
    سلام
    فکر نمیکنید کلمه پر امکانات ترين کلمه مناسبی برای شما نیست!
    مدیر و مسئول وب سایت نباید خدمات خود را به اینگونه توصیف کنه
    سلام
    ما اين اعتقاد رو داريم و خوشحال ميشيم اگر شما اون رو رد ميکنيد دليل رو هم بياريد.هر
    چند که ادعا داريم پر امکانات ترين بودن زياد سخت نيست. پر امکانات ترين بودن و مهمتر ازون پيشرو بودن خيلی مهم تر هست و تمام تلاش خودمون رو در اين جهت انجام ميديم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط Statyab نمایش پست ها
    در ضمن وضع برخورد پشتیبابان شما زیر صفر
    زرين پال قبل از هرچیزی باید طرز برخورد با کاربران یاد بگیره، اگه همین کاربران نباشن زرين پالی هم وجود نداره
    وظیفه پشتيباني کمک به کاربران هست نه اینکه نمره منفی بده یاد مدرسه افتادم!!!
    پشتيبانی زرين پال در زور بيش از 300 تيکت رو جواب ميدن و در حدود 100 تماس تلفنی رو پاسخ ميدن.
    اين مهم هست که در زمان های بالا بودن حجم کار هم پشتيبان ها توان پاسخگویی مناسب به تيکت ها رو داشته باشن و به همين دليل هست که در شرکت روی راحتی همکاران و افزايش راندمان سرمايه گذاری ميشه.
    در مورد ثبت امتياز منفی بايد دليلش برسی بشه. اگر شماره تيکت رو بديد ارجاع ميدم برای پيگيری توسط همکاران. قطعا اگر بدون دليل بوده باشه اين مورد پذيرفتنی نيست.

  4. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2015
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    30
    تشکر تشکر کرده 
    101
    تشکر تشکر شده 
    46
    تشکر شده در
    29 پست

    پیش فرض پاسخ : درگاه پرداخت برای یک سایت می خوام

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    سلام
    ما اين اعتقاد رو داريم و خوشحال ميشيم اگر شما اون رو رد ميکنيد دليل رو هم بياريد.هر
    چند که ادعا داريم پر امکانات ترين بودن زياد سخت نيست. پر امکانات ترين بودن و مهمتر ازون پيشرو بودن خيلی مهم تر هست و تمام تلاش خودمون رو در اين جهت انجام ميديم.



    پشتيبانی زرين پال در زور بيش از 300 تيکت رو جواب ميدن و در حدود 100 تماس تلفنی رو پاسخ ميدن.
    اين مهم هست که در زمان های بالا بودن حجم کار هم پشتيبان ها توان پاسخگویی مناسب به تيکت ها رو داشته باشن و به همين دليل هست که در شرکت روی راحتی همکاران و افزايش راندمان سرمايه گذاری ميشه.
    در مورد ثبت امتياز منفی بايد دليلش برسی بشه. اگر شماره تيکت رو بديد ارجاع ميدم برای پيگيری توسط همکاران. قطعا اگر بدون دليل بوده باشه اين مورد پذيرفتنی نيست.
    پر امكانات و خوب بودن خدمات توسط مدیر ارزیابی نمیشه و این ادعایی بیش نیست!
    این موضوع توسط کاربران انجام میشه

    چندی پیش شماره تيکت براتون ارسال شد و شما وعده بررسی دادین
    ولی هیچ تماس یا ایمیل از سمت شما دریافت نکردم که به چه دلیل پشتيبان شما، بخاطر پرسیدن سوال ( که وظیفه ایشون پاسخ به همین سوالات هست) براي بنده نمره منفی ثبت میکنه
    Screenshot_2016-03-26-20-27-45.png
    همانطور که قبلا عرض شد شماره تيکت براتون ارسال شد ولی شاهد پیگیری از سوی شما نبودم به مین دلیل شات برای شما و کاربران ارسال شد تا خدای نکرده فکر نکنید قصد تخریب داشتیم

    ایام به کام

  5. تعداد تشکر ها ازStatyab به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •