نقل قول نوشته اصلی توسط Statyab نمایش پست ها
سلام
فکر نمیکنید کلمه پر امکانات ترين کلمه مناسبی برای شما نیست!
مدیر و مسئول وب سایت نباید خدمات خود را به اینگونه توصیف کنه
سلام
ما اين اعتقاد رو داريم و خوشحال ميشيم اگر شما اون رو رد ميکنيد دليل رو هم بياريد.هر
چند که ادعا داريم پر امکانات ترين بودن زياد سخت نيست. پر امکانات ترين بودن و مهمتر ازون پيشرو بودن خيلی مهم تر هست و تمام تلاش خودمون رو در اين جهت انجام ميديم.

نقل قول نوشته اصلی توسط Statyab نمایش پست ها
در ضمن وضع برخورد پشتیبابان شما زیر صفر
زرين پال قبل از هرچیزی باید طرز برخورد با کاربران یاد بگیره، اگه همین کاربران نباشن زرين پالی هم وجود نداره
وظیفه پشتيباني کمک به کاربران هست نه اینکه نمره منفی بده یاد مدرسه افتادم!!!
پشتيبانی زرين پال در زور بيش از 300 تيکت رو جواب ميدن و در حدود 100 تماس تلفنی رو پاسخ ميدن.
اين مهم هست که در زمان های بالا بودن حجم کار هم پشتيبان ها توان پاسخگویی مناسب به تيکت ها رو داشته باشن و به همين دليل هست که در شرکت روی راحتی همکاران و افزايش راندمان سرمايه گذاری ميشه.
در مورد ثبت امتياز منفی بايد دليلش برسی بشه. اگر شماره تيکت رو بديد ارجاع ميدم برای پيگيری توسط همکاران. قطعا اگر بدون دليل بوده باشه اين مورد پذيرفتنی نيست.