البته گله اصلی رو بايد به دوستانی کرد که با راه انداختن کمپين و پخش شبنامه تو تلگرام و سايت های خودشون و دروغ گفتن به کاربرانشون اين جو رو بوجود اوردن.
بازم معتقديم اگر از روز اول دوستان به جای اينکارهای بچه گانه در جهت حل مشکل اقدام ميکردن، شايد الان مشکل حل شده بود.
- - - Updated - - -
البته اينکه چندين ماه اينکار انجام ميشده نشون از خوش شانسی اون فرد متخلف ميده.
عموما در زرين پال فروش موارد ممنوعه بعد از فروش دوم سوم شناسائی ميشه و حساب کاربر هم بدون اخطار قبلی توقيف ميشه. ما اين ديد رو داريم که تمام کاربران همگی خوب و محترم هستند مگر اينکه خلاف اون ثابت بشه ولی اگر خلاف اون ثابت بشه کوچکترين کوتاهی نداريم و مطابق قوانين زرين پال برخورد ميکنيم.
امکان دور زدن 100 در 100 هست ولی امکان فعاليت غير قانونی و فروش موارد مموعه در زرين پال نيست.
ما خودمون هم قربانی اين حملات هستيم و اتفاقا مکالمه ای از همين دوستان داريم که داخلش ادعا ميکنن ديداس کار خودشون هست.
ولی ما به جای انداختن مشکل گردن ديگران تو تلگرام و انجمن دو رويه رو دنبال ميکنيم:
1. حل مشکل به صورت فنی.
2. پيگيری مشکل از مسير قانونی
3 رو هم انجام نميديم يعنی تهمت زدن بدون سند و مدرک به ديگران ! و اگر حرفی بزنيم سند و مدرک اون رو هم ارائه ميديم.
اين عوام فريبی نيست واقعتی هست که وجود داره.اما برای هر کاربری در دنیای تجارت الکترونیک ایران این شاعبه پیش خواهد امد وقتی پارس پال و زرین پال دقیقا سیاست های مئل مدت زمان اتنظار واریز و اطمنان از تحویل کالا را دارند یکیشان ***** میشود و دیگری خیر ( بنده از پارسپال هیچ طرفداری ندارم )
این که نظارت شما بیشتر بوده است یک پاسخ عوام فریبانه است
با اين حال اين اطمينان رو به شما ميديم که ما هم از ******** مصون نيستيم و احتمال بروز مشکل مشابه برای ما هم وجود داره. ما پيگيری خودمون در جهت شناسائی دليل بروز مشکل و جلوگيری از بروز مشکل مشابه رو در حال انجام هستيم و البته موندگاری و پايداری سيستم رو به سود کوتاه مدت و مقطعی (ارائه خدمات به سايت های خلاف قوانين) ترجيح ميديم.