نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 104

موضوع: درگاه پرداخت برای یک سایت می خوام

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #10
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : درگاه پرداخت برای یک سایت می خوام

    نقل قول نوشته اصلی توسط 98M!zban نمایش پست ها
    من نمیدونم دلیل اینکه از چند هفته پیش این داستان راه افتاده فلانی آشنا داره ***** نمیشه چیه و چه معنایی داره
    البته گله اصلی رو بايد به دوستانی کرد که با راه انداختن کمپين و پخش شبنامه تو تلگرام و سايت های خودشون و دروغ گفتن به کاربرانشون اين جو رو بوجود اوردن.
    بازم معتقديم اگر از روز اول دوستان به جای اينکارهای بچه گانه در جهت حل مشکل اقدام ميکردن، شايد الان مشکل حل شده بود.

    - - - Updated - - -



    نقل قول نوشته اصلی توسط shahabhost نمایش پست ها
    بنده 4 سال پیش به مدت چندین ماه از یک سایتی قند شکن خریداری میکردم که از درگاه واسط شما استفاده میکردن!نظارت شما به چه صورت بوده است ؟
    الان امکان دورزدن نظارت های شما وجود ندارد؟آن هم توسط ما ایرانیان که همیشه عادت به دور زدن مشکلات داریم؟ به روش های مختلفی میشود نظارت شما را تحریم کرد
    البته اينکه چندين ماه اينکار انجام ميشده نشون از خوش شانسی اون فرد متخلف ميده.
    عموما در زرين پال فروش موارد ممنوعه بعد از فروش دوم سوم شناسائی ميشه و حساب کاربر هم بدون اخطار قبلی توقيف ميشه. ما اين ديد رو داريم که تمام کاربران همگی خوب و محترم هستند مگر اينکه خلاف اون ثابت بشه ولی اگر خلاف اون ثابت بشه کوچکترين کوتاهی نداريم و مطابق قوانين زرين پال برخورد ميکنيم.
    امکان دور زدن 100 در 100 هست ولی امکان فعاليت غير قانونی و فروش موارد مموعه در زرين پال نيست.

    نقل قول نوشته اصلی توسط shahabhost نمایش پست ها
    به صورت کاملا دوستانه عرض میکنم
    این که در سال 93 دوستان ادعا کردن سایت هایشان مورد اتک شما قرار گرفت را بنده نه تایید و نه تکذیب میکنم
    این که *****ینگ این دوستان توسط گزارش های شما هم انچام شده یا نه رو هم بنده نه میتونم تایید کنم و نه تکذیب
    ما خودمون هم قربانی اين حملات هستيم و اتفاقا مکالمه ای از همين دوستان داريم که داخلش ادعا ميکنن ديداس کار خودشون هست.
    ولی ما به جای انداختن مشکل گردن ديگران تو تلگرام و انجمن دو رويه رو دنبال ميکنيم:
    1. حل مشکل به صورت فنی.
    2. پيگيری مشکل از مسير قانونی
    3 رو هم انجام نميديم يعنی تهمت زدن بدون سند و مدرک به ديگران ! و اگر حرفی بزنيم سند و مدرک اون رو هم ارائه ميديم.


    اما برای هر کاربری در دنیای تجارت الکترونیک ایران این شاعبه پیش خواهد امد وقتی پارس پال و زرین پال دقیقا سیاست های مئل مدت زمان اتنظار واریز و اطمنان از تحویل کالا را دارند یکیشان ***** میشود و دیگری خیر ( بنده از پارسپال هیچ طرفداری ندارم )
    این که نظارت شما بیشتر بوده است یک پاسخ عوام فریبانه است
    اين عوام فريبی نيست واقعتی هست که وجود داره.
    با اين حال اين اطمينان رو به شما ميديم که ما هم از ******** مصون نيستيم و احتمال بروز مشکل مشابه برای ما هم وجود داره. ما پيگيری خودمون در جهت شناسائی دليل بروز مشکل و جلوگيری از بروز مشکل مشابه رو در حال انجام هستيم و البته موندگاری و پايداری سيستم رو به سود کوتاه مدت و مقطعی (ارائه خدمات به سايت های خلاف قوانين) ترجيح ميديم.
    ویرایش توسط samansystems : March 26th, 2016 در ساعت 19:38

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •