همکاران ما تو زرين پال ميتونن تو اوقات فراغت خودشون بيليارد، پينگ پنگ، ايکس باکس يا هر بازی مجازی رو انجام بدن و يا حتی ورزش کنن.
ولی اين مورد منافاتی با کار کردن دوستان نداره و بايد تسک هایی که دارن رو هم تو زمان مقرر تموم کنن.
دوستان موارد رو برسی ميکنن ولی باز هم خوشحال ميشيم پيشنهاد شما رو به عنوان يک کاربر از بيرون از مجموعه بشنويم و در جهت رفع کاستی ها عمل کنيم.
با اين حال در شرايط فعلی اعتقاد داريم زرين پال پر امکانات ترين سرويس فعلی در اين حوزه هست و تلاش ميکنيم روز به روز بر اين امکانات اضافه کنيم.
قطعا بروز رسانی زرين پال زمينه ای بوده برای رشد و توسعه و ان شاء الله در هفته ها و ماه های آينده اين مورد محسوس تر خواهد شد.
به جای این که سعی کنید از خودتون دفاع کنید بهتره کمی انتقال پذیر باشید
شما هیچ گاه توان رقابت با سرویس دهنده های مثل پی لاین و پارس پال و بقیه رو نداشتید.
بهتر هست که کمی نواوری داشته باشید
سرویس هایی که شما نام بردید که ارائه میکنید زودتر از شما سایر فعالان این جوزه ارائه میدادن
در یکی از پست هاتون اعلام کردید که ***** نشدن شما به دلیل سختگیری شماست
بنده یک سوال از شما دارم دقیقا سختگیری که شما انجام میدهین رو پارس پال هم انجام میده و ایشان ***** میشوند اما شما خیر!
انتقال پذير که نيستيم ولی اگر انتقاد منصفانه باشه قطعا ميپذيريم.
البته ما رقابت رو با شرکت های PSP ميدونيم و در زمان ايجاد شاپرک تونستيم موافقت اوليه شاپرک رو دريافت کنيم.
اتفاقا نوآوری يکی از سياست های زرين پال هست و عموما ديگران پيرو هستند.
قطعا مستحضر هستيد که زرين پال اولين سرويس دهنده در اين حوزه بود و در بسياری از سرويس ها اولين و تنها ارائه دهنده اون خدمت هست. (اپليکيشن موبايل، USSD، پرداخت درون برنامه ای و پرداخت درون سايتی)
ببخشيد ميتونم بدونم کدام يک از سرويس دهنده ها برای مثال اپليکيشن موبايل يا پرداخت USSD رو ارائه ميده ؟ (بقيه موارد هم که بماند)سرویس هایی که شما نام بردید که ارائه میکنید زودتر از شما سایر فعالان این جوزه ارائه میدادن
اينکه چرا اکثر سرويس دهنده ها فيلتر شدن رو بايد از مرجع اقدام کننده پيگيری کنيد ولی به طور کلی سياست کلی زرين پال نظارت روی پذيرنده های خودش و محصولات و سرويس هایی که ازين طريق فروخته ميشه هست. به همين دليل هست که زرين پال شايد دشمنان بيشتری نسبت به ساير سايت های مشابه داره. دليل اصلی اين هست که سرويسی که زرين پال بهشون نداده رو ديگران به راحتی دادن. کافی هست سری به سايت similarweb بزنيد و وضعيت سايت هایی که از خدمات سايت های مذکور استفاده ميکنن رو مشاهده کنيد. میيبيند که دوستان در اين مورد کوتاهی داشتند. با اين حال ما اعتقاد داريم انجام اين کار در اين زمان کار درستی نبوده و به نوبه خودمون اين نگرانی رو تذکر داديم. در اين باره بيشتر بخوانيددر یکی از پست هاتون اعلام کردید که ***** نشدن شما به دلیل سختگیری شماست
بنده یک سوال از شما دارم دقیقا سختگیری که شما انجام میدهین رو پارس پال هم انجام میده و ایشان ***** میشوند اما شما خیر!
در کل هم اميدواريم مشکل مذکور در سريعترين زمان رفع بشه.
اما متاسفانه دوستان (نه سايت مذکور بلکه برخی ديگر از دوستان) با وجودی که از قبل در مورد اين دستور قضائی اطلاع داشتند کوتاهی کردند و حتی در زمان فيلتر شدن هم تنها به انتشار بيانيه و شبنامه تلگرامی بسنده کردن. در حالی که در دو روز اول بروز مشکل که هنوز ادارات هم باز بودن با پيگيری ميتونستن مشکل رو حل کنن يا حداقل از دليل اون آگاه بشن. نه اينکه چند روز بعد از انتشار شبنامه های خودشون وقتی ازشون در مورد دليل بروز مشکل سوال ميشه بگن ما اطلاعی نداريم. متاسفانه دوستان به جای پيگيری مشکل خودشون شروع به دروغ گویی به کاربرانشون و تهمت زدن به ديگران و حمله به زرين پال کردند و کمپين راه انداختند.
ویرایش توسط samansystems : March 26th, 2016 در ساعت 18:43
همیشه نگاه به نوک بینی و نگاه های خودبینانه ی شما را در طول این چند سال دیده ایم
واقعا جا دارد که نگاه به سقف کاذب شما را تبریک بگویم
کسی منکر این نیست که شما اولین ارائه دهنده این نوع سرویس درگاه واسط بودید نیست
این که دوستان نظارت کافی نداشته اند کاملا درست است
اما ایا قبول ندارید که افراد سودجو چه در دنیای مجازی و چه در دنیای واقعی هستند
بنده 4 سال پیش به مدت چندین ماه از یک سایتی قند شکن خریداری میکردم که از درگاه واسط شما استفاده میکردن!نظارت شما به چه صورت بوده است ؟
الان امکان دورزدن نظارت های شما وجود ندارد؟آن هم توسط ما ایرانیان که همیشه عادت به دور زدن مشکلات داریم؟به روش های مختلفی میشود نظارت شما را تحریم کرد
به صورت کاملا دوستانه عرض میکنم
این که در سال 93 دوستان ادعا کردن سایت هایشان مورد اتک شما قرار گرفت را بنده نه تایید و نه تکذیب میکنم
این که *****ینگ این دوستان توسط گزارش های شما هم انچام شده یا نه رو هم بنده نه میتونم تایید کنم و نه تکذیب
اما برای هر کاربری در دنیای تجارت الکترونیک ایران این شاعبه پیش خواهد امد وقتی پارس پال و زرین پال دقیقا سیاست های مئل مدت زمان اتنظار واریز و اطمنان از تحویل کالا را دارند یکیشان ***** میشود و دیگری خیر ( بنده از پارسپال هیچ طرفداری ندارم )
این که نظارت شما بیشتر بوده است یک پاسخ عوام فریبانه است
دلیلی رو ذکر بفرمایید که دوستان باور کنند شما خواهان رشد تجارت الکترونیک ایران هستید و گزارش توسط شما انجام نشده و از فعالیت همکاران و رقبایتان در این زمینه استقبال میکنید!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)