نقل قول نوشته اصلی توسط tikweb.ir نمایش پست ها
این مسئله رو حل نمیکنه
کلی گشتیم که کامل ارسال ایمیل رو برای یک کاربر غیرفعال کنیم که جواب نداد
محدود کردن تعداد ارسال ایمیل در ساعت هم راه حل نیست
کاری که چند هاستینگ بزرگ دیدم میکنند همین هست ...
شما محدودیت رو بذارید روی ساعتی 60 و بقیه تنظیمات رو در سخت گیرانه ترین حالت بذارید
صف ایمیل ها رو به صورت روزانه چک کنید.
لیست فایل هایی که ارسال ایمیل دارند رو پیدا کنید و اون فایل رو مسدود کنید.
در بیشتر موارد چون فایل الکی هست مشتری اصلا متوجه نمیشه
اگر جواب نداد ارسال ایمیل رو کلا برای اکانت مشتری ببنید. خیلی از مشتری ها اصلا به ارسال ایمیل نیازی ندارند و متوجه نمیشند ...
از ساسپند کردن کل اکانت بهتر هست