شرکت هوش برتر خطیر پارسیان ارایه دهنده سرویس های حرفه ای ضد دیداس لایه 7
با حرفه ای ها همراه باشید
https://support.hoshebartar.com/cart.php
:: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
:: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
شرکت هوش برتر خطیر پارسیان ارایه دهنده سرویس های حرفه ای ضد دیداس لایه 7
با حرفه ای ها همراه باشید
https://support.hoshebartar.com/cart.php
کاری که چند هاستینگ بزرگ دیدم میکنند همین هست ...
شما محدودیت رو بذارید روی ساعتی 60 و بقیه تنظیمات رو در سخت گیرانه ترین حالت بذارید
صف ایمیل ها رو به صورت روزانه چک کنید.
لیست فایل هایی که ارسال ایمیل دارند رو پیدا کنید و اون فایل رو مسدود کنید.
در بیشتر موارد چون فایل الکی هست مشتری اصلا متوجه نمیشه
اگر جواب نداد ارسال ایمیل رو کلا برای اکانت مشتری ببنید. خیلی از مشتری ها اصلا به ارسال ایمیل نیازی ندارند و متوجه نمیشند ...
از ساسپند کردن کل اکانت بهتر هست
:: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
:: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
شرکت هوش برتر خطیر پارسیان ارایه دهنده سرویس های حرفه ای ضد دیداس لایه 7
با حرفه ای ها همراه باشید
https://support.hoshebartar.com/cart.php
این باید جواب شما باشه :
https://forums.cpanel.net/threads/se...g-mail.163345/
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)