کیفیت پشتیبانی تیک وب افتتضاع هست یعنی تیکت بزنی به پشتیبانی بیچاره میشی تا جواب بدن قبل از خرید خیلی خوب جواب سوالتو میدن بعد از خرید........
کیفیت پشتیبانی تیک وب افتتضاع هست یعنی تیکت بزنی به پشتیبانی بیچاره میشی تا جواب بدن قبل از خرید خیلی خوب جواب سوالتو میدن بعد از خرید........
:: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
:: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
متاسفانه از نظر پشتیبانی همونطور که دوستمون گفتند اونطور که باید خوب عمل نمی کنید
نمونه:
تیکت MffRrKlm که بعد از ساعت ها پاسخی ارسال نشد و یکی از دوستان در انجمن برای حل مشکل راهنمایی کردند.
تیکت VR1hNpN2 که مشکلی در رابطه با عدم اتصال سرور های کلودفلیر با سرور های شما که پاسختون این بود : "مودم خاموش روشن کنید"
تیکت nVBzYoc1 که درخواست دسترسی MX records شده بود که بعد از ساعت ها این پاسخ رو دادید : "بفرمایید دستی اضافه کنیم"
این تیکت ها مربوط به اولین روز و روز بعد سفارش بنده بود که به طور کل باعث شد بنده بیش از ساعت ها به سایت دسترسی نداشته باشم و منتظر شما باشم.
خودتون میتونید قضاوت کنید
ویرایش توسط navid2zp : March 1st, 2016 در ساعت 15:04
این کد هایی که دادید نمیشه تیکت رو بررسی کرد ، id تیکت که یک عدد هست رو ارسال کنید
در مورد اینکه سرور های کلود فلیر نمیتونن به سرور وصل بشن اصلا ربطی به سرور ما نداره شما خودتون باید درست متصل میکردید ما اصلا محدودیتی از این بابت نزاشتیم
در مورد MX records هم خب وقتی نتونستید اضافه کنید گفتن که بگید تا دستی اضافه کنیم ، کجاش مشکل داره
البته بنده نمیدونم شما کدام تیکت ها رو میگید ، بهتره id تیکت رو پ.خ کنید بررسی کنم ، تا اگر حق با شما بود و قانع نشدید داخل تاپیک اعلام کنید
تشکر از شما نماینده گرامی
:: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
:: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
488221
417927
730803
اتصال به کلودفلیر؟ کلا یک ای پی ست می کنید جناب. چطور ممکن هست اشتباه انجام بشه؟ همینطور اگر تیکت رو بررسی کنید اعلام شده بود که طی یک مدت مشخص این اتفاق افتاد که خوب بنده بعید میدونم مشکل از طرف سرور های کلوفلیر بوده باشه. (دیشب هم مجدد این مشکل بود که طبق گزارش کلودفلیر سرور تایم اوت میداده - ارور 522 )
MX هم دسترسی داخل پنل موجود نیست که بنده بتونم یا نتونم انجام بدم
به هر حال ای دی تیکت ها هم اعلام شد میتونید خودتون بررسی کنید
لطفا به مدت زمانی که طول کشیده تا پاسخ بدید هم دقت کنید
کوتاه ترین زمان بیش از 1.5 ساعت بوده که برای دسترسی mx و جوابی کمتر از یک خط که یک مقدار زیاد به نظر میرسه. اینطور فکر نمی کنید؟
تصحیح :
منظور از mx records همون dns managment بود که در ابتدا فعال نبود روی پنل.
ویرایش توسط navid2zp : March 1st, 2016 در ساعت 15:31
شما نمایندگی تهیه نکردید ، بنده به دلیل اینکه داخل این تاپیک تجربتون رو ارسال کردید گمان کردم سرویس نمایندگی از ما دارید
با این حال
تیکت488221 که کلا بدون هیچ پاسخی به حالت بسته/حل شده در اومده حالا یا اختلال سیستمی بوده یا اینکه خودتون تیکت رو بستید ، اگر نیاز به پاسخ دارید تیکت رو بروزرسانی کنید
تیکت 417927 :
شما فرمودید سایت بالا نمیاد
همکارم بررسی کردن و پاسخ دادن که سایت بالا میاد مودم خاموش روشن کنید
الان هم بنده تست کردم سایتتون بالا میاد
تیکت 730803 :
شما درخواست فعال کردن قابلیت dns control رو داشتید که ما مثل خیلی از هاستینگ های دیگه این قابلیت رو داخل دایرکت ادمین برای کاربر باز نمیزاریم و اگر کاربر درخواستی داشته باشه در این مورد دستی اضافه میکنیم
با این حال الان براتون فعال شد تا خودتون دسترسی تغییرات داشته باشید
باز هم مشکل بود در خدمتیم
ویرایش توسط tikweb.ir : March 1st, 2016 در ساعت 15:31
:: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
:: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
تیکت اول متاسفانه تا فرداش ساعت 3 اگر اشتباه نکنم پاسخی ندادید که یکی از دوستان انجمن راهنمایی کردن و حل شد که تیکت رو بستم
مورد بعدی هم توی پست قبل تصحیح کردم که درخواست فعال سازی داده بودم و اگر دقت کنید گفتم بیش از 1.5 ساعت طول کشید که خوب برای زمان پشتیبانی چندان جالب به نظر نمیرسه
در مورد بالا نیامدن هاست این متن کامل :
همونطور که میبینید بنده گفتم مشکلی با ای پی هاست و پنل نیست و کلود فلیر هست که مشکل داره که درخواست بررسی دادممتاسفانه 1 ساعتی هست که دسترسی به سایت موجود نیست.
پنل مشکلی نداره و ای پی هاست پینگ هم داره ولی سایت خیر
از کلودفلیر استفاده می کنیم و ظاهرا نمیتونن با سرور های شما ارتباط برقرار کنه در نتیجه صفحه ارور ظاهر میشه.
ممنون میشم بررسی کنید این مورد رو
همونطور که بالاترم گفتم سرور های کلودفلیر از سرور شما تایم اوت می گیرند که خوب بدون شک تمایل دارید بدونید تا یک بررسی انجام بشه
ولی به هر حال اگر فکر می کنید پاسختون منطقی بوده مشکلی نیست . این مشکلی که از نظر بنده در زمان پاسخ گویی و بررسی شما نیاز بوده که به نظر بنده میتونه خیلی بهتر بشه و این شرایط چندان جالب نیست.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)