بنده هم امروز جدیدا اطلاعیه شماره 10 رو خوندم یه قسمتی جالبی به چشمم خورد یه اشاره ایی بهش بکنم :
از این پس جهان پی متعهد می شود :
1-طی 20 روز کاری نسبت به استقرار تیم پشتیبانی تلفنی در شیفت شب نیز اقدام نماید.
2-همانند سابق پشتیبانی تیکتی در 24 ساعت شبانه روز انجام می شود !!
3-طی 20 روز کاری نسبت به فعال سازی پشتیبانی (چت) آنلاین اقدام کند.
از همه جالب تر :
4- " از شما دعوت می کنیم کلیه خطاهای احتمالی مشاهده شده را از طریق تیکت به ما گزارش دهید تا در اسرع وقت رفع شود. "
خدا رو شاهد میگیرم که از وقتی که از جهان پی درگاه دارم صد بار تلفنی و به صورت تیکت خدمشون اعلام کردم که واقعا صفحه برگشت بانک به سایت پذیرنده واقعا افتضاحه و در حد جهان پی نیست.
اما هر بار گفتن که انشالله پیگیری میشه، الان که الانه داره پیگیری میشه..