انجام دادم
ایمیل هایی که مربوط به سفارش سرویس و صورت حساب هستند ارسال میشن
ولی ایمیل های تیکت (باز شدن تیکن و پاسخ و .. ) ارسال نمیشن
- - - Updated - - -
فکر کنم مشکل به این کرون جاب مربوط میشه
ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند
| php -q /home/admin/domains/hostdlarzan.in/public_html/crons/pipe.php
- - - Updated - - -
سلام
دوستان مشکل ارسال نشدن ایمیل برای تیکت های پشتیبانی را تونستم حل کنم
راه حل را براتون توضیح میدم که اگه یه موقع به مشکل خوردین بتونین حلش کنین
تو بخش افزودن دپارتمان اگر برای مسئول دپارتمان ایمیل یاهو تعریف کنید ایمیل های مربوط به تیکت ها برای یاهو ارسال نمیشه ( در اصل ارسال میشه ولی یاهو اونا را قبول نمیکنه )
اگر هم جیمیل بزارید ایمیل ها برای جی میلی ارسال نمیشن
پس بهترین گزینه اینه که یک ایمیل با دامنه خودتون بسازید و در بخش دپارتمان قرار بدید. اون موقع مشکل ارسال ایمیل حل میشه
دوستان کسی استایل مناسب برای ایمیل ها داره؟
اگر کسی داره ممنون میشم بده استفاد کنیم + توضیحات