
نوشته اصلی توسط
مینا-صیفی
خیلی کار غیر حرفه ای انجام دادید با 1 اخطار سرویس مشتریتون را بستید هر کاری هم کرده باشه نباید میبستید بایستی خودتان مشکل را حل میکردید و حل میشد هیچی اگر تکرار میشد و حل نمیشد انوقت پیغام میدادید از طریق تیکت و ایمیل و اس ام اس به کاربر و اگر درست نمیکرد ان وقت میبستید نه اینکه درجا بگیرید سرویس هم وطن خود را ببندید بد میگن خارجی ها درجا با ایرانی ها بدن و میبندن فلان میکنند بسار ... به من هیچ ربطی نداره اما ناراحت کاربرتون شدم که اینطور رفتار کردید باهاشون . زبان هم فارسی هست میتونستید با هم به نتیجه ای برسید و حل کنید بدونه اینکه Down کنید .