فکر میکنم مهمترین مورد حذف کارمزد از درگاه های اختصاصی باشه چیزی که بارها کاربران من شکایت داشتند کارمزد یک درصدی هست به همین دلیل هست که من مجبور شدم چند درگاه از پارسیان و سامان و پاسارگاد بگیرم و عملا پرداخت ها رو از روی سیبا پال بردارم
در صورتی که از درگاه سامان و ملی که شما به صورت اختصاصی داده بودین راضی بودم اما خوب مهمترین مبحث نیاز کاربران هست
بارها شده کاربران به من پیام دادن و شماره کارت گرفتن برای همین یک درصد کارمزد شما
منم مجبور میشدم درگاه های شخصی خودم رو براشون فعال کنم که بدون کارمزد پرداخت داشته باشند
عملا اگر سیبا پال کارمزدی رو دریافت نکنه بنده سه درگاه بانکی فعال روی سایت رو غیر فعال میکنم و تمام تراکنش هامو میندازم روی سیبا پال چون به نفعم هست