نوشته اصلی توسط company_hosting اکی معنی ایمیل اول سرور شما دارای ipmi هست که معنی کلیش دچار مشکل شده و باید جایگزین کنند اما در ایمیل دوم اعلام شده که اون ایمیل اول مشکل فنی و نرمافزاری بوده و جای نگرانی نیست و نیاز به جایگزینی ipmi نیست و مشکل برطف شده و عامل این مشکل بصورت کامل مشخص نشده/ نبوده .... موفق باشید خیلی ممنونم از اطلاعاتتون٬ این مشکلات از طرف خود دیتاسنتر رخ میده یا از طرف ما؟ دوباره اگر چنین اتفاقی بیوفته اطلاعات مون چی میشه؟
نوشته اصلی توسط mrbean خیلی ممنونم از اطلاعاتتون٬ این مشکلات از طرف خود دیتاسنتر رخ میده یا از طرف ما؟ دوباره اگر چنین اتفاقی بیوفته اطلاعات مون چی میشه؟ خواهش میکنم نه از سمت شما نه دیتاسنت از سمت سرور هست مشکل سخت افزاری هست دیگه پیش میاد اگر مجدد پیش امد درخواست تعویض ipmi بدهید حدود 10 دقیقه - 3 ساعت میشه
شرکت(داده گستر سینا شیراز ) به شماره ثبت: 38085 "پشتیبانی سایت" برای مشاوره تخصصی با ما در تماس باشید:حسینی 09372186266 / 22912645-021
Mrbean
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
مشاهده قوانین انجمن