سلام.
اولاً من اصلاً ناراحت نیستم حامد جان (ببخشید برادر، اسمت رو با یکی از کاربرا اشتباه گرفتم ....) و در این تاپیک هم موضوع من نیستم و بهتر هست منحرف نشه به مسائل مربوط به من و مشتریانم.
ولی در مورد موضوع کلی ای که شما اشاره کردید در ضمینه اعتماد مجدد، باید عرض کنم بله!
من کماکان مشتریان بسیار دوست داشتی ای دارم که به هیچ عنوان حق اونها رو به خاطر اشتباه یک نفر پایمال نمی کنم.
درضمن، هر کاری سود و ضرر خاص خودش رو داره و نمیشه انتظار داشت که همیشه سود کرد
با تشکر.







پاسخ با نقل قول