نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
سلام.

حرف شما درست علی رضا جان.

بنده شما رو می شناسم (به عنوان یک کاربر) و شما هم حدوداً شناخت هایی در مورد اخلاق کاری من دارید.

ولی در کل حرف من یک چیز هست، اگر کاربر ذکر کنه که پرداخت نمی کنه و یا کلاً جوابی نده، خوب بنده به عنوان تامین کننده سرویس، سرویس ایشان رو مسدود می کنم ولی وقتی رسماً ایمیل میزنه و میگه باز نگه دارید و من در پرداختم مشکل دارم، طبق اخلاقیات و قوانین جهانی، من نمی تونم با آبروی شرکت ایشان بازی کنم و سرویس ایشان رو مسدود کنم و در غیر این صورت من باید پاسخگو باشم که "چرا وقتی کاربر گفته مسدود نکن و بهم وقت بده برای پرداخت، شما سرخود مسدود کردید ؟" !

شما با شرکت های خارجی کار کنید و باهاشون چند سرور داشته باشید، ببینید چقدر بهتون امتیاز میدن و چقدر هواتون رو دارند ... بعد من هوای هموطنم رو نداشته باشم ؟؟ این چه قانونی هست ؟؟ کدام منطق اینو میگه ؟؟ مخصوصی وقتی کاربر از روز اول به شما اطلاع داده که ما به دلیل مسائل شرکتی، ممکن هست چند روز دیرکرد داشته باشیم ... دیگه واقعاً چی میشه گفت ؟

ما که شبکه جنایی و حقیقت یاب نیستیم که بخواید خودمون رو قاضی بدونیم و حق مشتری رو به دلیل تشخیص درست یا غلط خودمون ضایع کنیم پس اخلاقیات کجا رفته ؟ مشتری مداری چی میشه ؟

با تشکر.
ممنون آریا جان من کوچیک شما حامد هستیم

در مورد جریان شما و این شرکت به نظر من حق با شما هست با این ایمیل هایی که مشاهده شد و شما لطف کردید در حق ایشون و یک جورایی سوء استفاده شده از لطف شما
حالا یک سوال شما برای مشتری هاتون بعد از این جریان حتی اگر خیلی هم مشتری خوبی باشه این کار رو دوباره انجام میدین با این 3 میلیون ضرر بنا بر گفته شما ؟
من باشم دیگه برای برادرم هم چنین کاری نمی کنم راستش :دی روی همین حساب بهتره از اول چنین کاری نکرد یا اینکه همیشه در نظر داشته باشید که حتی بهترین مشتری ها هم ممکنه از لطف شما سوء استفاده کنند و زیاد بعد از اتفاق افتادنش ناراحت نشید