نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

موضوع: مشکل با یکی از هاستینگ ها

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #15
    عضو انجمن Desperados آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    نوشته ها
    219
    تشکر تشکر کرده 
    138
    تشکر تشکر شده 
    389
    تشکر شده در
    195 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با یکی از هاستینگ ها

    این موضوع ییچیده و سختی نیست

    وقتی شما سرور اختصاصی تهیه می کنی به صورت ماهانه در واقع شما و سرویس دهنده طی یکماه قرارداد دارید و پس از اتمام این تاریخ در صورت تمایل هر 2 طرف قرارداد تمدید میشه وقتی شما درخواستی برای تمدید قرارداد ندادید و مراجعه نکردید قرارداد فسخ میشه سرویس هم باید کنسل بشه نمیشه که سرویس دهنده یکطرفه خودش سرویس رو تمدید کنه بدون موافقت شما و الان درخواست هزینه کنه در قانون داریم وقتی کسی برای تمدید قرارداد یا ادامه همکاری مراجعه نمی کند قرارداد فسخ میشه و به معنی عدم تمایل به ادامه هست.

    اگر میل زدن و شما جواب ندادید به این معنی هست طبق عرف و قانون که شما تمایلی به تمدید ندارید و قرارداد فسخ میشه باید سرویس رو کنسل کنند و هیچ اجازه ای ندارند که سرویس رو تمدید کنند بدون موافقت شما

    یا ازشون خواستید که اگر دیرکرد داشتید سرویس هاتون رو کنسل کنند و یا در همون زمان (حداقل 24 ساعت قبل از موعد تمدید) ازشون خواستید که کنسل کنند
    آریا جان نیازی به این 2 مورد نیست و طبق عرف و قانون در فعالیت های اقتصادی لازم نیست که پس از پایان قرار داد هر یک از طرفین یا هر 2 طرف به صورت کتبی یا حتی شفاهی اعلام کنند که ادامه نمی دهند و با تمام شدن مدت قرار داد که اینجا یکماه هست در صورت عدم ایجاد قرار داد جدید قرار داد فسخ و سرویس هم باید کنسل بشه

    به عنوان مثال فرض کنید کسی اصلاً طی یکماه قرار داد بعد از 15 روز از شروع تصادف کرد و تا 6 ماه بیمارستان باشه به نظر شما این قرار داد یکماهه باید از طرف سرویس دهنده به دلیل اینکه خریدار درخواست کنسل شدن نداده تا 6 ماه ادامه پیدا کنه و درخواست پول ؟ بدیهی هست که اینطور نیست و تمدید قرارداد لازم هست هر 2 طرف تمایل برای ادامه همکاری و تمدید سرویس را اعلام کنند.

    البته من تاپیگ گلایه شما رو هم مشاهده کردم از شرکت نام برده در اون مورد شما با ارسال ایمیل نسبت به تمدید قرارداد ابراز تمایل کردید همین طور شخص خریدار طبق ایمیل ها نسبت به تمدید سرویس اوکی داده ولی خوب وقتی چنین قرار داد های هست که 2-3 میلیون پول داره رد و بدل میشه به نظرم من مطالب شفاهی زیاد کار ساز نیست و باید رسمی باشه و حتماً شرایط لازم برای تمدید قرارداد که همان پرداخت هزینه هست را از خریدار درخواست کنید البته شما وارد هستید در این زمینه و فرموردید به دلیل اعتماد و سابقه ایشون بوده ولی خوب اعتماد همیشه حداقل در موارد اقتصادی جواب نمیده ( به نظر من هیچ جا همیشه جواب نمیده )

    P.S : یک سریال آمریکایی میدیدم ( The Unit ) یک جمله از فیلم این بود که

    - به اون اعتماد نکن
    - چرا نباید اعتماد کنم ؟
    - چون قبلاً یکبار بهش اعتماد کردی

    به نظر حرف جالبی بود
    ویرایش توسط Desperados : September 11th, 2010 در ساعت 23:40

  2. تعداد تشکر ها از Desperados به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 24th, 2017, 01:46
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 4th, 2013, 16:44
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: February 19th, 2013, 09:03
  4. یو هاستینگ'آموزش افزودن زبان فارسی به کنترل پنل کاربران هاستینگ '
    توسط eskelet-sokhte در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 14th, 2013, 15:40

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •