
نوشته اصلی توسط
OmidX
بنده هم از سال ۸۸ مشتری آسیاتک بودم ، امروز زنگ زدم واحد جمع آوری ب دلیل کیفیت افتضاح درخواست لغو سرویس رو کردم !
جالب هست ، دیروز زنگ زدم پشتیبانی ، میگفت اختلال داریم ، امروز زنگ زدم میگفت اختلال ، واقعا مث اینکه این اختلالات آسیاتک تمومی نداره !!
دوست گرامی ، بنده طی تحقیقاتی ک داشتم ، میخوام از های وب سرویس بگیرم و یا سرویس ۲ مگ نامحدود مخابرات ... بین این دو موندم فعلا :دی ، شما هم از این آسیاتک بیاید بیرون ، تا بتونید تصمیم گیری کنید ، مثل من هی امروز و فردا نکنید ، چون طی چند ماه گذشته کیفیت سرویس های آسیاتک در مقایسه با سال های پیش واقعا افتضاح و هر روز بدتر از دیروز بوده .
با تشکر ...