نقل قول نوشته اصلی توسط OmidX نمایش پست ها
بنده هم از سال ۸۸ مشتری آسیاتک بودم ، امروز زنگ زدم واحد جمع آوری ب دلیل کیفیت افتضاح درخواست لغو سرویس رو کردم !

جالب هست ، دیروز زنگ زدم پشتیبانی ، میگفت اختلال داریم ، امروز زنگ زدم میگفت اختلال ، واقعا مث اینکه این اختلالات آسیاتک تمومی نداره !!


دوست گرامی ، بنده طی تحقیقاتی ک داشتم ، میخوام از های وب سرویس بگیرم و یا سرویس ۲ مگ نامحدود مخابرات ... بین این دو موندم فعلا :دی ، شما هم از این آسیاتک بیاید بیرون ، تا بتونید تصمیم گیری کنید ، مثل من هی امروز و فردا نکنید ، چون طی چند ماه گذشته کیفیت سرویس های آسیاتک در مقایسه با سال های پیش واقعا افتضاح و هر روز بدتر از دیروز بوده .


با تشکر ...
سلام
ممنون از پاسخ شما
دوست عزیز های وب اصلا توصیه نمیکنم
یکی از دوستان های وب داره، روزی نیست که قطع نشه این بنده خدا یکساله گرفته نمیتونه جا به جا کنه

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط Hi Data نمایش پست ها
سلام

یکی از بزرگترین اشتباهاتم این بود که از سرویس خوب مخابرات که 600 تا سرعت میداد اومدم بیرون و از آسیاتک سرویس گرفتم

الان سرعت مگ دارم حدود 600 و خورده ای سرعت میده، چندین بار هم به پشتیبانی زنگ زدم میگن 10 مگ بستیم اما تو مودم 6 الی 7 مگ مشاهده میکنم
فکر نمیکنم از کیفیت خط باشه چون یه سیم اختصاصی برا مودم کشیدم که کیفیت خوبی داره و ورودی خونه هم ترمینال بستیم و ... که بابت اتصال بد و ... مشکلی نباشه

ساعت رایگان هم که به 500 و خورده ای میرسه، حتی از سرور ایران...
سلام
قبلا نوبنیاد بودم و به دلیل فیبر نوری شرکتی به من adsl نمیداد. مجبور شدم از مخابرات بگیرم واقعا عالی بود ولی پشتیبانی زیر صفر اصلا چیزی بلد نبود فقط میگفتن مودم خاموش روشن کن و پینگ بگیر

به فکر یه شرکت خوب باشه و به گذشته فکر نکنید