نقل قول نوشته اصلی توسط Sajad نمایش پست ها
صحبت شما کاملا صحیحه و کارشناسای پاسخگو محدودیت‌هایی در بررسی دارن ولی اگر مشکل براشون واضح و شفاف توضیح داده بشه به مسئولین مربوطه ارجاع میدن... حالا چه فنی چه شبکه و چه نرم‌افزار و ....
mtu هم همونطور که قبلا گفتم من تغییر دادم و جواب نداد.
بهرحال ایشون خودشون یه پیگیری بکنن و اگر نتیجه نگرفتند اطلاع بدن من با نماینده شاتل صحبت میکنم و چون آشنا هستند راحتتر میتونم با زبون خودمونی موضوع رو براشون روشن کنم.
سلام
من هم خودم mtu رو تغیییر دادم اما تاثیری نداشت
این مشکل بخاطر روترهایی که در سر راه هستند ایجاد شده.
با مسئول فنی شاتل هم چت کردم گفتند ایمیل بزنید اما هنوز جوابی نداده اند.