نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 62

موضوع: تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    عضو انجمن AlmaHost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Net
    نوشته ها
    247
    تشکر تشکر کرده 
    398
    تشکر تشکر شده 
    1,529
    تشکر شده در
    736 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Hi Data نمایش پست ها
    سلام.

    بنده حدود 2 سال اینترنت مخابرات رو استفاده کردم، که با سرویس 2 مگ چیزی حدود 600 کیلوبایت بر ثانیه سرعت دانلود داشتم.

    طی این 3 ماه تصمیم گرفتم از آسیاتک سرویس بگیرم چون تعریفش رو شنیده بودم. بعلاوه اینکه محدودیت سرعت داخلی گفتن ندارن.


    و اما اصل ماجرا:

    ماه اول سرویس 512 رو خریدم که برامحدود 6 مگ پورت بستن. بعدش کردن 2 مگ که تماس گرفتم گذاشتن رو 4 مگ.

    ماه بعد اینترانت 512 نامحدود گرفتم که الحمدلله 64 کیلوبایت برثانیه بیشتر سرعت نداشت و اینم میزاریم به حساب 1/8 که نامحدود هم هست.

    اینهارو بزاریم کنار چون گذشته



    این ماه سرویس 1 مگ حجمی خریدم که 6 مگ پورت بستن و با سرعت 600 کیلوبایت دانلود میکنم. تغییر سرعت دادم به 2 مگ که دیدم سرعت رفت رو 700 ! جالب اینجاست زنگ زدم پشتیبانی دیدم پورت شد 4 مگ و باسرعت 400

    خیلی عجیب هست که بابت سرعت تماس گرفتم و کمتر شد. آخرش انقدر پشتیبانی تیکت زدم که باز پورت رو 6 کردن.

    خیلی جالبه پول 2 مگ رو دادم ولی فرقی با 1 مگ نکرد. حتی با 512 هم زیادی فرق نداره.


    از دوستانی که نمایندگی آسیاتک هستن یا دسترسی و ... دارن، اگر امکانش هست پیگیری کنید ممنون میشم.


    سلام
    یک راه ساده و حالب ۱۰۰٪ گارانتی شده
    http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
    وارد این سامانه بشوید و فرم را پر کنید توضیحات مختصری در مورد مشکل خود و اتفاقاتی که افتاده با بیان ساده قرار دهید و اصلا نگران نباشید که با ادبیات عادی نوشته اید
    چند ساعت بعد به ناگهان یکی از مدیران آسیاتک با شما تماس میگیردو تا رضایت شما را جلب نکند ول کن نخواهد بود حتی دیده شده سرویس رایگان داده اند و سرعت را در بالاترین حد
    سپس زمانی که رضایت شما جلب شد منتظر تماس از سوی سامانه شوید و رضایت خود را اعلام کنید در صورتی که نکنید همچنان آسیاتک به دنبال شما خواهد بود
    دلیل این پیگیری شرکت ها از شکایات این سامانه این است که در امتیاز و گرید آنها تاثیر بالایی دارد و در پایان سال حتی با کاهش میزان پهنای باند از سوی وزارت ارتباطات روبرو میشوند لذا این بار واقعا حق با مشتری میشود
    موفق وپیروز
    آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.


  2. تعداد تشکر ها ازAlmaHost به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: August 3rd, 2014, 15:10
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 18th, 2013, 00:32
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: April 9th, 2013, 22:12
  4. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: December 3rd, 2011, 19:33

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •