-
December 20th, 2015, 20:29
#11
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!
بهترین شاتل هست و برای دانلود تو روز های وب
-
-
December 20th, 2015 20:29
# ADS
-
December 20th, 2015, 21:36
#12
عضو انجمن
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!
سرویس های 2 و 1 مگ های وب چقدر سرعت دانلود داره؟
-
-
December 20th, 2015, 21:44
#13
عضو انجمن
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!
من 6سال هست اسیاتک دارم سرویس 128 دارم که 700 سرعت دانلودم هست رو خط من 10 مگابیت پهنا باز گذاشتند .
ولی توی اسیاتک سرعت ها زیاد فرق نداره همش 100 تا 200 کیلوبایت فرق داره .
ولی حدود 20روزه اسیاتک خیلی افت کرده کیفیت سرعت و پینگ تایم بالا .
دیروز نت من 8 ساعت قطع بود که گفتند مشکل مخابرات شهر شماست که البته راست گفتند ولی پینگ من 20 روزی میشه روی 500 400 450 همرا با تایم اوت میگن مازندران کمبود پهناباند این مسائل دوستم شیراز و اصفهان بود اونام پینگشون تایم اوتی پینگ بالا امروز ماله من روی 200 امد چون دیروز 8 ساعت قطع بود درست شد فکر کنم ولی اسیاتک کلا عالی نیست بدترین هم نیست خلاصه نت ایران همینه همه جا اشغاله بابا فوقش سرعت تا 1 مگابیت برسه بیشتر نیست که کلا تکنولوژی مخابراتی کشور و isp ها بزرگ ها مثله شاتل اسیاتک اینا اخرش 10مگابیت هست دیگه ولی خوب همیشه پایدار نیست پینگ و سرعت .
-
-
December 20th, 2015, 21:48
#14
عضو انجمن
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!
فکر کنم بهترین راه اینه که یه سرور ایران ویندوز داشته باشیم از داخل اون بریم اینترنت
دسترسی فیزیکی هم داشته باشیم فایل دانلود کنیم بریم برداریم، اونم اگه پهنای باند ته نکشه
:دی
-
-
December 20th, 2015, 21:50
#15
عضو انجمن
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!
های وب فقط برای دانلود خوبه برای وب گردی نمیدونم چرا ضعیفه,روزهای تعطیل سرعت و کیفیت به شدت افت میکنه طوریکه ک گاها نمیشه استفاده کرد
8 مگ دارم روزها 1 تا 1.5 مگ دانلود میده
به نظر شاتل بهتره
-
-
December 20th, 2015, 22:18
#16
عضو انجمن
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

نوشته اصلی توسط
Hi Data
سلام.
بنده حدود 2 سال اینترنت مخابرات رو استفاده کردم، که
با سرویس 2 مگ چیزی حدود 600 کیلوبایت بر ثانیه سرعت دانلود داشتم.
طی این 3 ماه تصمیم گرفتم از آسیاتک سرویس بگیرم چون تعریفش رو شنیده بودم. بعلاوه اینکه محدودیت سرعت داخلی گفتن ندارن.
و اما اصل ماجرا:
ماه اول
سرویس 512 رو خریدم که برامحدود
6 مگ پورت بستن. بعدش کردن 2 مگ که تماس گرفتم گذاشتن رو 4 مگ.
ماه بعد
اینترانت 512 نامحدود گرفتم که الحمدلله
64 کیلوبایت برثانیه بیشتر سرعت نداشت و اینم میزاریم به حساب 1/8 که نامحدود هم هست.
اینهارو بزاریم کنار چون گذشته
این ماه سرویس
1 مگ حجمی خریدم که
6 مگ پورت بستن و با سرعت 600 کیلوبایت دانلود میکنم. تغییر سرعت دادم به 2 مگ که دیدم سرعت رفت رو 700 ! جالب اینجاست زنگ زدم پشتیبانی دیدم پورت شد 4 مگ و باسرعت 400
خیلی عجیب هست که بابت سرعت تماس گرفتم و کمتر شد. آخرش انقدر پشتیبانی تیکت زدم که باز پورت رو 6 کردن.
خیلی جالبه پول 2 مگ رو دادم ولی فرقی با 1 مگ نکرد. حتی با 512 هم زیادی فرق نداره.
از دوستانی که نمایندگی آسیاتک هستن یا دسترسی و ... دارن، اگر امکانش هست پیگیری کنید ممنون میشم.
سلام
یک راه ساده و حالب ۱۰۰٪ گارانتی شده
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
وارد این سامانه بشوید و فرم را پر کنید توضیحات مختصری در مورد مشکل خود و اتفاقاتی که افتاده با بیان ساده قرار دهید و اصلا نگران نباشید که با ادبیات عادی نوشته اید
چند ساعت بعد به ناگهان یکی از مدیران آسیاتک با شما تماس میگیردو تا رضایت شما را جلب نکند ول کن نخواهد بود حتی دیده شده سرویس رایگان داده اند و سرعت را در بالاترین حد
سپس زمانی که رضایت شما جلب شد منتظر تماس از سوی سامانه شوید و رضایت خود را اعلام کنید در صورتی که نکنید همچنان آسیاتک به دنبال شما خواهد بود
دلیل این پیگیری شرکت ها از شکایات این سامانه این است که در امتیاز و گرید آنها تاثیر بالایی دارد و در پایان سال حتی با کاهش میزان پهنای باند از سوی وزارت ارتباطات روبرو میشوند لذا این بار واقعا حق با مشتری میشود
موفق وپیروز
آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر
Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.
-
تعداد تشکر ها ازAlmaHost به دلیل پست مفید
-
December 20th, 2015, 22:27
#17
عضو انجمن
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

نوشته اصلی توسط
AlmaHost
سلام
یک راه ساده و حالب ۱۰۰٪ گارانتی شده
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
وارد این سامانه بشوید و فرم را پر کنید توضیحات مختصری در مورد مشکل خود و اتفاقاتی که افتاده با بیان ساده قرار دهید و اصلا نگران نباشید که با ادبیات عادی نوشته اید
چند ساعت بعد به ناگهان یکی از مدیران آسیاتک با شما تماس میگیردو تا رضایت شما را جلب نکند ول کن نخواهد بود حتی دیده شده سرویس رایگان داده اند و سرعت را در بالاترین حد
سپس زمانی که رضایت شما جلب شد منتظر تماس از سوی سامانه شوید و رضایت خود را اعلام کنید در صورتی که نکنید همچنان آسیاتک به دنبال شما خواهد بود
دلیل این پیگیری شرکت ها از شکایات این سامانه این است که در امتیاز و گرید آنها تاثیر بالایی دارد و در پایان سال حتی با کاهش میزان پهنای باند از سوی وزارت ارتباطات روبرو میشوند لذا این بار واقعا حق با مشتری میشود
موفق وپیروز
صددرصد تایید میشه و ما هم قبلا تست کردیم روی شرکت دیگه
:: گروه فناوری اطلاعات
تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
::
دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
-
تعداد تشکر ها از tikweb.ir به دلیل پست مفید
-
December 20th, 2015, 22:48
#18
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

نوشته اصلی توسط
Hi Data
سرویس های 2 و 1 مگ های وب چقدر سرعت دانلود داره؟
من 512 داشتم 400تا 500 میزذ داتلود
-
-
December 20th, 2015, 22:51
#19
عضو انجمن
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

نوشته اصلی توسط
AlmaHost
سلام
یک راه ساده و حالب ۱۰۰٪ گارانتی شده
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
وارد این سامانه بشوید و فرم را پر کنید توضیحات مختصری در مورد مشکل خود و اتفاقاتی که افتاده با بیان ساده قرار دهید و اصلا نگران نباشید که با ادبیات عادی نوشته اید
چند ساعت بعد به ناگهان یکی از مدیران آسیاتک با شما تماس میگیردو تا رضایت شما را جلب نکند ول کن نخواهد بود حتی دیده شده سرویس رایگان داده اند و سرعت را در بالاترین حد
سپس زمانی که رضایت شما جلب شد منتظر تماس از سوی سامانه شوید و رضایت خود را اعلام کنید در صورتی که نکنید همچنان آسیاتک به دنبال شما خواهد بود
دلیل این پیگیری شرکت ها از شکایات این سامانه این است که در امتیاز و گرید آنها تاثیر بالایی دارد و در پایان سال حتی با کاهش میزان پهنای باند از سوی وزارت ارتباطات روبرو میشوند لذا این بار واقعا حق با مشتری میشود
موفق وپیروز
با این موافقم
یکبار با مخابرات اینکار رو کردم اساسی جواب داد ول کن نبودن
-
-
December 20th, 2015, 22:52
#20
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

نوشته اصلی توسط
tikweb.ir
صددرصد تایید میشه و ما هم قبلا تست کردیم روی شرکت دیگه
بلی واقغا پیگیری میکنن مجوز ها رو تنظیم مقررات تمدید میکنه و امتیازات منفی لحاظ میکنن اینترنت من رو مخابرات جمع اوری نمیکرد از این وب سایت اقدام کردم 10 بار بهم زنگ زدند!!!صبحش جمع آوری کردند
-