نقل قول نوشته اصلی توسط Zagrio.com نمایش پست ها
سلام

در تاپیک اول گفتید هتزنر پرداخت های شما رو تایید کرده بوده ولی الان به هر دلیلی اونها رو انکار میکنه این مشکل اونها هست و نه شما.
اونها اگر زودتر اعلام می کردند به شما، شما زودتر متوجه می شدید و پیگیر صرافی می شدید.

پیشنهاد میدم اگر مستنداتی در این خصوص دارید توی WebHostingTalk.com یک تاپیک بزنید و موضوع رو شفاف کنید و بگید که مقصر هم شما هستید و هم اونها، شاید PR اونها (که از آلمانی ها بعید هست) متوجه موضوع بشه و سرورهای شما رو باز کنه وگرنه بعید میدونم اگر این موضوع تا 48 ساعت دیگه حل نشه مشتری ای برای شما باقی بمونه.

سعی کنید در حد امکان مستندات به زبان انگلیسی و قابل قبول ارائه کنید. (ترجمه رسمی دادخواست و ...)
ببینید شما وقتی کار پرداخت را انجام می دهید چند روز طول می کشه پول به حساب هتزنر برسه و اونها به رسیدی که شما ارائه می کنید اعتماد می کنند و سرویس می دهند. بعد چند روز می بینن رسیدی که شما نشان دادی وصول نشده! و خب میان می گن پرداخت شما انجام نشده. اینطور نبوده که اون ها تایید کنند، اون ها فقط به مشتری اعتماد می کنند.