
نوشته اصلی توسط
Zagrio.com
سلام
در تاپیک اول گفتید هتزنر پرداخت های شما رو تایید کرده بوده ولی الان به هر دلیلی اونها رو انکار میکنه این مشکل اونها هست و نه شما.
اونها اگر زودتر اعلام می کردند به شما، شما زودتر متوجه می شدید و پیگیر صرافی می شدید.
پیشنهاد میدم اگر مستنداتی در این خصوص دارید توی WebHostingTalk.com یک تاپیک بزنید و موضوع رو شفاف کنید و بگید که مقصر هم شما هستید و هم اونها، شاید PR اونها (که از آلمانی ها بعید هست) متوجه موضوع بشه و سرورهای شما رو باز کنه وگرنه بعید میدونم اگر این موضوع تا 48 ساعت دیگه حل نشه مشتری ای برای شما باقی بمونه.
سعی کنید در حد امکان مستندات به زبان انگلیسی و قابل قبول ارائه کنید. (ترجمه رسمی دادخواست و ...)