سلام
امیدوارم مشکل شما هر چه سریعتر حل بشه.
شما یک فاکتور رو پرداخت کنید با کاربران صحبت کنید تا وامتون برسه
کاربران فاکتور ماه بعد رو هم پرداخت کنند.
تا مشکل طی ۱ ماه راحت حل بشه
 
			
			 
  
  پاسخ : بی کی اعتماد کنیم ؟؟؟؟؟توضیحات من
 پاسخ : بی کی اعتماد کنیم ؟؟؟؟؟توضیحات من
				سلام
امیدوارم مشکل شما هر چه سریعتر حل بشه.
شما یک فاکتور رو پرداخت کنید با کاربران صحبت کنید تا وامتون برسه
کاربران فاکتور ماه بعد رو هم پرداخت کنند.
تا مشکل طی ۱ ماه راحت حل بشه
 پاسخ : بی کی اعتماد کنیم ؟؟؟؟؟توضیحات من
 پاسخ : بی کی اعتماد کنیم ؟؟؟؟؟توضیحات من
				خب پرداخت یکی رو ظاهرا فعلا انجام دادن. حالا برای دومی حدود 10 میلیون کسر دارن که این دوره زمونه جور کردنش خیلی سخته!
از اونجا که صادقانه برخورد کردید با قضیه، امیدوارم مشتریان شما برای بازگردانی سرورهاشون کمک کنند و بتونید زودتر هزینه تمدید ماه بعد رو ازشون بگیرید که مقدار زیادی از این کسری جبران بشه. به هر حال این مورد به خودشون و بازگشتن اطلاعاتشون کمک می کنه و اگر مشکل مالی نداشته باشند پرداخت های 300 تا 400 هزار تومانی احتمالا براشون سخت نباشه.
فقط برای پرداخت های جدید مخصوصا الان که ذهنتون درگیر هست مواظب باشید دوباره سرتون کلاه نره! چون یکسری شیاد دنبال افرادی هستند که ذهنشون درگیره چیزه دیگه هست.
پرداخت فاکتور اول به دیتاسنتر رسید رایزنی کنید باز کنند سرور ها رو. به تیکت و ایمیل اکتفا نکنید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)