نقل قول نوشته اصلی توسط kool نمایش پست ها
اطلاعات اکانت اصلی رو اگه میگید، در پنل اصلی نمایش نمیده و باید با اطلاعات اکانت خود در (پنل کاربری ریسلو) لاگین کرده و بر روی Profile کلیک کنید اون پایین مشخص هست (Contacts) میتونید ویرایش/آپدیت کنید.
(به جای مراحل فوق از خود پنل نمایندگی هم میتونید Login as customer رو کلیک کلیک کنید)


ممنون دوست عزیز خوشبختانه با راهنمایی شما مشکل حل شد
الان یک دامین ثبت کردم تو قسمت استاتوس نوشته
Parked / Custom DNS / Custom name servers
این دامین را کی می تونم استفاده کنم؟
یک مساله دیگه این که موقع ثبت دامین اون تیک
confirm email
را زدم برای همین یک ایمیل برای تایید برام اومد که آخرش نوشته بود اطلاعات شما چک می شه باید اطلاعات تماستون درست باشه ایا اشتباه کردم اون تیک ایمیل را زدم؟

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط Saati نمایش پست ها
ریسلو گاهی ایمیل های همگانی به مشتریانش ارسال میکنه که اطلاعات تماس مشتری ها و کاستومرها صحیح باشه و اگه فیک باشه خلاف قوانینشون هست. مسما نمیان ادرس های دامنه ها رو تک تک چک کنند ولی شخصا جهت احتیاط بیشتر، اگه آدرس دقیق هم نذاشته باشم، فیک هم نذاشتم.


من که آدرس های ایمیل را واقعی دادم اگر ایمیل بفرستن که می تونم تایید کنم به جز ارسال ایمیل روش دیگi ای هم برای چک کردن اطلاعات تماس دارن؟