نقل قول نوشته اصلی توسط Ramin نمایش پست ها
دوست عزیز اکانت بر روی خط تلفن ست نمی شود. دو خط تلفن شما به dslam مخابرات در مرکز سوئیچ وصل می شود. تا این مرحله شما می توانید به سرور اکانـ تـ یـ نـ گ مخابرات متصل شوید. برای احراز هویت نیاز به یوزر/پسوورد دارید. این توضیحات ارائه دادم متوجه شوید که نت محدود و یا نامحدود بر روی خط تلفن شما تنظیم نشده است. شما در حال حاضر 2 اکانت از مخابرات دارید + 2 خط تلفن رانژه شده. در اولین اتصال برای هر اکانت یک سری اطلاعات سرور اکانتینگ مخابرات ذخیره می شود. ساده ترین آن مک آدرس مودم است. و جدیدا در مخابرات برخی استان ها احراز هویت از طریق "نس پورت" نیز پیاده سازی شده است. احتمالا در مخابرات استان شما نیز این سیستم وجود دارد. کار این روش بدین شکل است که به صورت ساده زمانی که از یک خط تلفن رانژه شده ب یک اکانت متصل می شوید مشخصات همان خط تلفن در سرور ذخیره می شود و تنها از همان خط تلفن برای اکانت فوق می توانید استفاده کنید .این روش اهراز هویت مستقل از مک آدرس است و بسیار پیشرفته تر است.

در نهایت اگر توضیحات بالا چیزی متوجه نشده اید برای حل مشکل با اپراتوز تماس بگیرید و اعلام کنید : " خط تلفن را از مکانی به مکان دیگری منتقل کرده ایم همچنین مودم و .... نیز جدید خریداری کرده ایم ضمن انجام تنظیمات اینترنت وصل نمی شود" با گفتن این جمله ها شاید اپراتور های کم اطلاع و آماتور مخابرات متوجه شوند که باید پورت و مک را ریست کنند
خیلی ممنون بابت توضیحات
پس من تماس میگیرم بهشون میگم امیدوارم کارو انجام بدن و کارمون راه بیفته!
نتیجه رو اینجا اعلام میکنم