می دونم خیلی به من لطف داشتن
می دونم خیلی به من لطف داشتن
ملاک برتری دیتاسنترها تنها آپتایم نیست (اگر چ آپتایم هم فاکتور مهمی هست) ، هر دیتاسنتری نقاط ضعف و قوتی داره که با توجه به نیازی که دارید اونا رو در نظر بگیرید و مشتری شون بشید.
شرکت هاستینگ ایفاکو
سایت رسمی : IFACO.NET
هاستینگی تخصصی و مطمئن برای ایرانیان عزیز
...: كسی كه ارزش خود را بشناسد، خويشتن را با امور فناپذير خوار نمیسازد :...
ما از کارو داریم
در هر ساعتی از شبانه روز تیکت بزنیم کمتر از 5 دقیقه پاسخ می دن
چند ساعت ِdown time در سال طبیعیه و می شه باهاش کنار اومد.
به نظر من پشتیبانی بهتر از آپتایمه (آپتایم کارو هم عالیه)
کارو ساپورت خفنی داره
لایسنس سی پنل اینترنال هم می دهاین برای ما خیلی مهمه
ولی انصافا افر های گرونی داره
فن آوری اطلاعات دهکده وب، 7 سال سابقه موفق در میزبانی وب، سخت افزار، شبکه و طراحی وب سایت www.webvillage.ir
تلفن دفتر روابط عمومی و فروش 3093*3775*025
من از subhosting دارم که همون کترو فرقی نداره پشتیبانی فارسیش خدایی 2 ماه اول خوبه بعد هر 24 ساعت جواب میده ولی پشتیبانی خارجی 5 دقیقه هم نمیکشه آپتایمشم یکم پاینه ولی میشه اکتفا کرد نسبت به پولش واسه تازه کارا خوبه حالا بچه ها میگن اون یکی بهتره حتما هست دیگه![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)