دوست عزیز بر خلاف تفکر شما من فکر میکنم که محبوبیت فیسبوک به دلیل ایده پردازی جالب این شرکت در ابتدا بوده . بنده سالهای گذشته وقت زیادی رو صرف این سایت میکردم اما بعد از راه اندازی اینستاگرم و تلگرام و ... شاید هفته ای 2 بار فیسبوک رو چک کنم.
وقتی فیسبوک ظاهر کلاسیک خودشو عوض کرد فکر میکنم 2 سال پیش خیلی از کاربر ها مخالفت کردن و براشون جالب نبود. که فکر میکنم اون موقع روانشناسی انجام ندادند...
پشتیبان قدرت فیسبوک سرمایه کلان اون هست. و سرمایه بدون ایده پردازی فقط ظاهر سازی هست.
کسی نمیتونه منکر قدرت یک شرکت 100 میلیارد دلاری باشه اما تعریف کورکورانه رو من نمیپسندم .
طراحی جدید نرم تر و احساس اعتماد به نفس بیشتری به بازدید کننده خواهد داد ؟! ایا واقعا بعد از دیدن این لوگو شما این احساس رو کردید !؟
به هر حال نظر هر شخصی محترم هست. من فقط نظرم رو عنوان کردم و اصلا از تعریف و تمجید از یک لوگو فقط برای بزرگی اسم و کلام حمایت نمیکنم.