-
October 1st, 2015, 14:53
#11
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

نوشته اصلی توسط
taninserver
اتفاقا خیلی قرار گرفتم بنده در هر زمینه ای
تنها کاری که آقای سنجری عزیز میتونستند انجام بدن و به نفعشون بود ولی یکم وقتشون گرفته میشد
از اطلاعاتشون بک آپ میگرفتند سرور رو خاموش میکردند
میگفتند هر وقت هزینه جور شد سرور سفارش داده میشه
بک آپ هم موجود نگه میداشتند تا کاربر مجبور میشد حداقل برای دریافت بک آپ یکبار سرور رو تمدید کنه
مورد اول : 6 ترابایت اطلاعات
مورد دوم : 4 ترابایت اطلاعات و 7 سرور مجازی!
1- عدم داشتن پسورد و ... برای وارد شدن به سرور و مجازی ساز!
2- همچنین برای این مورد باید پسورد ها را ریکاوری کرد که اگر کاربر اقدام به شکایت در این زمینه مبتنی بر ورود به سرور بصورت غیرقانونی کند باید پاسخگو باشیم!
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
iwpanel
بابا این حرفا چیه اینجا ایرانه مشتری توقع قسطی داره من دیدیم بعضی حتی خود بنده هم فراموش میکنم فاکتورام پرداخت کنم ولی یک روزه انجام میدم بین همکاران ولی من دیدم مشتری میاد میگه دامین یا اس اس ال که ارزون ترین چیز هست قسطی کن برام یا میشه چند روز دیگه پول بدم چه بررسه به یک سرور یا vps یا host متسفانه جو بازارمون بسیار بسیار بد هست
وقتی خیلی از افراد سرور قسطی ارائه می کنند یا تخفیف های بیخود می دهند و مشتری تماس میگیرد و درخواست سرور قسطی می کنند می توان ارائه نداد ؟!
مشکل اصلی طرز فکر مشتریان هست.
بابا این حرفا چیه اینجا ایرانه مشتری توقع قسطی داره
حداکثر سود روی سرور های اختصاصی برای سرور های هتزنر بین 20 الی 40 هزار تومان هست! حال برای چند سرور چند صد هزار تومان ضرر بزند واقعا مشکل ایجاد نمی کند >>>
-
تعداد تشکر ها ازYas-Host به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2015 14:53
# ADS
-
October 1st, 2015, 14:56
#12
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!
وقتی دارن سرور اختصاصی میفروشن صد تومن حالا اسم نمیبرم چه کسانی معلومه اخر عاقبتش میشه این که یارو بکابش بر داره بره رو یه چیز اروزن تر
-
-
October 1st, 2015, 14:56
#13
عضو دائم
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

نوشته اصلی توسط
Yas-Host
وقتی خیلی از افراد سرور قسطی ارائه می کنند یا تخفیف های بیخود می دهند و مشتری تماس میگیرد و درخواست سرور قسطی می کنند می توان ارائه نداد ؟!
مشکل اصلی طرز فکر مشتریان هست.
>>>
مشکل از همکاران هست که حتی حاضر به شیوه کار کردن نیستم یا حتی هماهنگ بودن توی شیوه کار و مشکل بزرگتر از این هم اینه که هیچ نهاد مسئول برای تنظیم این کار هم نیست
-
تعداد تشکر ها از iwpanel به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2015, 14:56
#14
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!
چنین موردی قبلا در همین انجمن پیش اومده بود از چند تن از کاربران کلاهبرداری کرده بودند و یوزرش بن گردید
-
-
October 1st, 2015, 14:57
#15
عضو جدید
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

نوشته اصلی توسط
Yas-Host
مورد اول : 6 ترابایت اطلاعات
مورد دوم : 4 ترابایت اطلاعات و 7 سرور مجازی!
1- عدم داشتن پسورد و ... برای وارد شدن به سرور و مجازی ساز!
2- همچنین برای این مورد باید پسورد ها را ریکاوری کرد که اگر کاربر اقدام به شکایت در این زمینه مبتنی بر ورود به سرور بصورت غیرقانونی کند باید پاسخگو باشیم!
پس اوضاع قاراش میش بوده
انشالله که دیگه همه دوستانی که این تاپیک هارو میخونن دیگه امنیت رو از همه نظر داشته باشن
هیچ موقع خوش بین نباشید به دنیای اینترنت
تو اینترنت همیشه باید خطر رو بقل گوشتون ببینید و به هر کسی اعتماد نکنید
برادر سنجری عزیز انشالله که این مشتری شما هم پشیمون بشه و حداقل به فکر دنیا و آخرتش باشه و بیاد حداقل پول سرور رو بده ضرر و زیانش به کنار
-
-
October 1st, 2015, 15:06
#16
عضو انجمن
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

نوشته اصلی توسط
taninserver
اتفاقا خیلی قرار گرفتم بنده در هر زمینه ای
تنها کاری که آقای سنجری عزیز میتونستند انجام بدن و به نفعشون بود ولی یکم وقتشون گرفته میشد
از اطلاعاتشون بک آپ میگرفتند سرور رو خاموش میکردند
میگفتند هر وقت هزینه جور شد سرور سفارش داده میشه
بک آپ هم موجود نگه میداشتند تا کاربر مجبور میشد حداقل برای دریافت بک آپ یکبار سرور رو تمدید کنه
خب همین بک آپ گرفتن هم هزینه دار هست
شما که فضای بک آپ به صورت رایگان نداری دردسترس
پس باید روی یکی از سرور ها فضا تو اشغال کنی تا بتونی بک آپ بریزی
-
-
October 1st, 2015, 15:09
#17
عضو انجمن
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!
جسارتا جناب سنجری خود شما چی نشده حق کاربری رو ضایع کنید یا درست کار تحویل مشتری ندید؟ این خودش اگر از حد بگذره به نظرتون نمیشه اسمش رو یه مدل کلاه برداری گذاشت ؟
کاری به این دوستمون ندارم چون ایشون رو نمیشناسم و صحت گفته های شما فعلا در حد ادعا شما هست
-
تعداد تشکر ها از saeed1988m به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2015, 15:17
#18
عضو انجمن
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

نوشته اصلی توسط
Yas-Host
با سلام خدمت همکاران.
چند وقت پیش یک مشتری که چند ماه پرداخت های منظمی داشت در مورد سرور اختصاصی تماس گرفت و بابت پرداخت هزینه خود مهلت خواست.
طبق معمول همه همکاران مهلت رو دادیم اما نزدیک به تمدید ماه دیگر دیدم در چند روز چند ترابایت اطلاعات خود را انتقال داده است به سرور دیگری.
حدود 500 هزار تومان در رابطه با این قضیه ضرر کردیم. و کاربر هم مثل آب خوردن پول رو خورد و متاسفانه با بررسی پیدا نکردیم سرور های مقصد رو وگرنه سرور های مقصد فرمت شده بود!
بعد از تحقیق در رابطه با این کاربر دیدیم خیلی از همکاران هم شاهد کلاهبرداری های این کاربر بوده اند.
تا به امروز که یکی دیگه از کاربران ما که عضو این انجمن هم هستند و قطعا این پست را می خوانند قرار بود هزینه سرور خود را 20 روز پیش برای ما واریز کنند که هر روز امروز و فردا می کردند!
اول بار دیشب اعلام کردند که قرار بوده فردی هزینه 200 هزار تومان رو براشون واریز کنه(که بدهی ایشون به ما 440 هزار تومان بوده) که بعدش انکار کردند و گفتند فردا خودشون بانک میرند و هزینه رو واریز می کنند
قرار بود تا حداکثر امروز ساعت1 واریز کنند
سپس ساعت 30 دقیقه هم گذشته و کاربر دلایل زیر رو اورده :
1- کاربر : داخل ماشین هستم به سمت بانک!
ما : داخل ماشین هستید با موبایل پس پرا پیام که ارسال می کنید اول حرفهاتون Bold نیست و سریع جواب می دید!
2-کاربر : رایتل دارم! تماس بگیرید صدای ماشین رو بشنوید.
(اینجا فکر کردند بنده تماس نخواهم گرفت!!)
ما: تماس گرفتیم نه صدای ماشینی بود نه خیابانی!
جالب اینجاست با کمال پرویی کاربر اعلام کردند فقط 250 هزار تومان رو از بدهیشون پرداخت می کنند و دستشون تنگ هست!(با گذشت بیشتر از 20 روز از مهلت قبلی برای واریز بدهی).
اینجا دیگه معلوم شد همش دارند دروغ می گویند سرورشون رو خاموش کردیم.
نظر شما همکاران در اینگونه برخورد ها از سمت کاربران چیست ؟
چرا بعضی همکاران سرور قسطی یا یورو پایین می گیرند یا هزینه مالیات سرور رو نمی گیرند که اختلاف بین همکاران به وجود بیاد ؟
سلام
جناب سنجری
بنده تعجب کردم با توجه به شناختی که از شما دارم چنین اتفاقی برای شما افتاده است .
در یک کار حرفه ای همه چیز باید به موقع منظرم و درست انجام بشه درستشم دریافت هزینه ی به موقع بوده است . همینطور که در اصل حرفه ای گری دیتاسنتر های خارجی به موقع سر وقت انتظار دریافت هزینه رو از سمت شما دارند. تا خللی در سرویس دهی به مشترکینشون بابت مثلا هزینه ی کولو نداشته باشند. شما هم مطمئنا باید به مقع سروقت هزینه رو دریافت کنید تا به موقع بتونید ضرر حتی ۱٪ نکنید. در بهترین حالت شما باید حتی مشترکی که دست بالش تنگ هست ۵۰٪ هزینه رو دریافت کنید بابت نگه داشتن موقتی سرویس فوق.
در مورد همکاران صحبت هم فرمودید بنده کاری به سیاست گذاری هیچ همکاری ندارم و خارج از بحث صحبت های یورو و اختلاف مالیاتی همکاران میتونند و مجاز هستند آتیش به مالشون بزنند بلکه پول اضافه دارند چرا که متعلق به خودشونه ! و اخرشم دودش تو چشم خودشون و مشترک میره.
امیدوارم هیچ وقت شاهد ضرر هیچ همکاری نباشیم
ویرایش توسط novinvps.com : October 1st, 2015 در ساعت 15:19
-
تعداد تشکر ها ازnovinvps.com به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2015, 15:17
#19
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

نوشته اصلی توسط
saeed1988m
جسارتا جناب سنجری خود شما چی نشده حق کاربری رو ضایع کنید یا درست کار تحویل مشتری ندید؟ این خودش اگر از حد بگذره به نظرتون نمیشه اسمش رو یه مدل کلاه برداری گذاشت ؟
کاری به این دوستمون ندارم چون ایشون رو نمیشناسم و صحت گفته های شما فعلا در حد ادعا شما هست
سلام
اگر کاری از سمت ما برای کاربران انجام نشده یا حقی ضایع شده است یا درست تحویل داده نشده است با ارائه مستندات از واحد مدیریت اقدام بفرمایید مطمئن باشید پیگیری خواهیم کرد و مطمئن باشید 100 تک تومان حرام خوری نخواهیم کرد.
اینکه در این تاپیک که مربوط به مورد دیگری است در حال ماهی گرفتن در آب گل آلود هستید کار درستی نیست
موفق باشید.
-
تعداد تشکر ها ازYas-Host به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2015, 15:20
#20
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!
سلام
از این مشکلات برای بنده نیز پیش امده است
و الان کاربر چندین ماه هستش که میگه وام گرفتم حسابم رو بستن
مبلغ بدهی کاربر 1 میلیون 372 هزار تومان می باشد
که بخاطر ایشون من نیز همین مقدار رو ضرر کردم
بهترین راه حل بعد از اتمام سر رسید سرور و سرویس غیر فعال گردد
و از اون بهتر شکایت هستش ! دلیل اشنایی چندین ساله اعتماد کردم و این بلا سرم اومد
شبیه باد سرد پاییز غم لعنتی به من زد!
-
تعداد تشکر ها ازComputer به دلیل پست مفید