-
September 6th, 2015, 10:55
#1
عضو انجمن
پاسخ به تیکت توسط مدیر با ایمیل email piping
سلام خدمت شما
دوستان کسی از قابلیت email piping استفاده میکنه؟
بنده تنظیمات ایمیل و forwarder رو انجام دادم.منتها فقط کاربر میتونه تیکت جدید ایجاد کنه یا با ایمیل پاسخ بده.
ایجاد تیکت با ایمیل کاربر انجام میشه
پاسخ به تیکت توسط کاربر انجام میشه
مدیر با reply کردن ایمیل پایخش ثبت نمیشه و توی لاگ ها Ticket Id not found میده...بعد از ارسال تیکت توسط کاربر به مدیر یه ایمیلی میاد که درخواست جدید باز شد...همون ایمیل reply میشه به ایمیل دپارتمان مورد نظر...عنوان هم دست نخورده..اما ثبت نمیشه.
کسی در این مورد اطلاع داره؟
-
-
September 6th, 2015 10:55
# ADS
-
September 6th, 2015, 14:17
#2
عضو دائم
پاسخ : پاسخ به تیکت توسط مدیر با ایمیل email piping

نوشته اصلی توسط
om!d-D
سلام خدمت شما
دوستان کسی از قابلیت email piping استفاده میکنه؟
بنده تنظیمات ایمیل و forwarder رو انجام دادم.منتها فقط کاربر میتونه تیکت جدید ایجاد کنه یا با ایمیل پاسخ بده.
ایجاد تیکت با ایمیل کاربر انجام میشه
پاسخ به تیکت توسط کاربر انجام میشه
مدیر با reply کردن ایمیل پایخش ثبت نمیشه و توی لاگ ها Ticket Id not found میده...بعد از ارسال تیکت توسط کاربر به مدیر یه ایمیلی میاد که درخواست جدید باز شد...همون ایمیل reply میشه به ایمیل دپارتمان مورد نظر...عنوان هم دست نخورده..اما ثبت نمیشه.
کسی در این مورد اطلاع داره؟
email piping تنها برای side ؛ client کار میکند .
-
تعداد تشکر ها ازmhiizadi به دلیل پست مفید
-
September 7th, 2015, 11:26
#3
عضو انجمن
پاسخ : پاسخ به تیکت توسط مدیر با ایمیل email piping

نوشته اصلی توسط
mhiizadi
email piping تنها برای side ؛ client کار میکند .
فکر نمیکنم،به گفته خود whmcs پاسخگویی به تیکت توسط staff امکانپذیره...
http://docs.whmcs.com/Email_Piping

نوشته اصلی توسط
mhiizadi
email piping تنها برای side ؛ client کار میکند .
فکر نمیکنم،به گفته خود whmcs پاسخگویی به تیکت توسط staff امکانپذیره...
-
-
September 7th, 2015, 11:57
#4
عضو دائم
پاسخ : پاسخ به تیکت توسط مدیر با ایمیل email piping

نوشته اصلی توسط
om!d-D
فکر نمیکنم،به گفته خود whmcs پاسخگویی به تیکت توسط staff امکانپذیره...
http://docs.whmcs.com/Email_Piping
فکر نمیکنم،به گفته خود whmcs پاسخگویی به تیکت توسط staff امکانپذیره...
بله درست می فرمایید ؛ بنده تست کردم ؛ کار کرد ؛ ایمیلی که از سمت whmcs اومده بود رو وقتی پاسخ دادم ؛ در whmcs هم اون پاسخ درج شد .
تنها موردی که می بایست استفاده کنید ؛ برای هر دپارتمان یک ایمیل مجزا قرار بدید .
-
تعداد تشکر ها از mhiizadi به دلیل پست مفید
-
September 7th, 2015, 12:50
#5
عضو انجمن
پاسخ : پاسخ به تیکت توسط مدیر با ایمیل email piping

نوشته اصلی توسط
mhiizadi
بله درست می فرمایید ؛ بنده تست کردم ؛ کار کرد ؛ ایمیلی که از سمت whmcs اومده بود رو وقتی پاسخ دادم ؛ در whmcs هم اون پاسخ درج شد .
تنها موردی که می بایست استفاده کنید ؛ برای هر دپارتمان یک ایمیل مجزا قرار بدید .
مشکل اینجاست که نباید عنوان ایمیل فارسی باشد...دوستانیکه از whmcs با قالب ایمیل ترجمه شده استفاده میکنند عنوان ایمیل مورد نظررو به لاتین برگردانند.
ممنون
ویرایش توسط om!d-D : September 7th, 2015 در ساعت 12:59
-
-
September 7th, 2015, 13:01
#6
عضو دائم
پاسخ : پاسخ به تیکت توسط مدیر با ایمیل email piping

نوشته اصلی توسط
om!d-D
برای من نمیشه.
اقای ایزدی شما سابجکت ایمیلتون لاتینه یا ترجمه شدس؟
موقع reply ایمیل RE: قبل از سابجکت خورد؟
Re خوردن بخاطر نرم افزاری هست که دارید برای ریپلای استفاده میکنید .
پیشنهاد میکنم ؛ نرم افزار ایمیلی که باهاش Reply میکنید رو عوض کنید .
من از موبایل با inbox - google جواب میدادم با گوشیم ؛ یه قسمتی از ایمیل قبل رو هم quote میکرد ولی وقتی با استفاده نرم افزار های دیگه تست کردم مشکل حل شد و اون مورد برام پیش نیومد .
-