منظور از دارایی های مادی، تمام تجهیزاتی است که متعلق به آن بیزینس خاص است (مالکیت و نه اجاره). دارایی های معنوی نیز همجون پتنت ها، کپی رایت ها، ... .
با نظر شما در مورد اهمیت برند و ... در قیمت گذاری مخالف هستم، چرا که تاثیر این ها در درآمد آن بیزینس مستتر بوده و نیازمند قیمت گذاری مجزا نیستند. در واقع درآمد حاصل از آن تجارت تا حدی نتیجه این موارد هستند و ارزش شان به همین حد می باشد.
فرمول ارایه شده به شما دقیقا مطابق با قانون تجارت می باشد و برای اطلاعات بیشتر می توانید این قوانین را بطور کامل مطالعه نمایید.